Gå til innhold

Er det vanskelig å få jobb som vernepleier?

Anbefalte innlegg

Gjest prill&dill...
Skrevet

Nei, det er ikke spesielt vanskelig. Jeg jobber på en innstitusjon for ungdom med alvorlige adferdsproblemer. Det er også noen vernepleiere der. Lønna er ca. 350 000 med tillegg. Min teamleder har rett under 400 000. Lønna varierer på hvor du jobber osv. Kommunen ligger under stat, som oftest.

Gjest Vurderer yrket
Skrevet

Nei, det er ikke spesielt vanskelig. Jeg jobber på en innstitusjon for ungdom med alvorlige adferdsproblemer. Det er også noen vernepleiere der. Lønna er ca. 350 000 med tillegg. Min teamleder har rett under 400 000. Lønna varierer på hvor du jobber osv. Kommunen ligger under stat, som oftest.

Må du være fysisk sterk for å jobbe som vernepleier? Jeg tenker på at utagerende personer kan være voldelige.

Håper du svarer.

Skrevet

Må du være fysisk sterk for å jobbe som vernepleier? Jeg tenker på at utagerende personer kan være voldelige.

Håper du svarer.

Man bør jo være igod, fysisk form m.t.p. løft for eksempel. Men på vernepleien så lærer man seg metoder for å stoppe utagerende mennesker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...