Gå til innhold

Hvilke radiokanaler er gode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helst noen som ikke spiller A4-møl om natta.

Akkurat nå hører jeg på P4, og tar jeg ikke fryktelig feil er det eksen til Aune Sand som pjatter i vei - noe som naturligvis er for ille.

Og hvorfor får jeg ikke inn Radio Tango? Forsøkte å finne den på 105,8, men det er ingenting der.

Skrevet

Gå inn på minradio.no Der har du en masse valg

Skrevet

www.klemfm.no

Ja, men jeg må ha en frekvens. Har ikke høytalere på pc-en.

Har dog en Tivoli-radio her.

Snålt at jeg ikke får inn radiotango.

Gjest Underskrift
Skrevet

http://www.bandit.no/

-hvis du liker rock

Men da må man vel ha høytalere på Pcen???

Eller en sånn annen typeradio som jeg ikke husker hva heter?

MVH

Gjest Underskrift
Skrevet

Kanal 24

103,9 tror jeg.

Aner ikke hvordan sending di har nå.

MVH

Skrevet

Men da må man vel ha høytalere på Pcen???

Eller en sånn annen typeradio som jeg ikke husker hva heter?

MVH

Hmmm, hadde jeg hatt en ledning kunne jeg kobla til Ipod-en.

Får gå for det i framtiden.

Gjest Underskrift
Skrevet

Hmmm, hadde jeg hatt en ledning kunne jeg kobla til Ipod-en.

Får gå for det i framtiden.

Du har ikke en overgang til Pal'en da?

Jeg spiller ofte *kremt* , har i alle fall skjedd to ganger... , musikk fra ipoden over Pal. Mulig det funker fra PC også.

Men da hadde du jo hatt en overgang til Ipod også sikkert....

Skrevet

Du har ikke en overgang til Pal'en da?

Jeg spiller ofte *kremt* , har i alle fall skjedd to ganger... , musikk fra ipoden over Pal. Mulig det funker fra PC også.

Men da hadde du jo hatt en overgang til Ipod også sikkert....

En sånn ledning koster 59 kroner hos Space World, så jeg får kjøpe en.

Blir lyden ok?

Gjest Underskrift
Skrevet

En sånn ledning koster 59 kroner hos Space World, så jeg får kjøpe en.

Blir lyden ok?

Jeg med min kjempebrede erfaring :o)

Ja, lyden er mer en ok, syns jeg.

Ha en god natt, nå må jeg stupe i seng.

Skrevet

Jeg med min kjempebrede erfaring :o)

Ja, lyden er mer en ok, syns jeg.

Ha en god natt, nå må jeg stupe i seng.

Thanks! :)

ylvali1365381015
Skrevet

Om natta vet jeg ikke...

Om dagen derimot bør du ifølge meg høre på p2, ispedd litt p3 til utvalgte tidspunkt! ;-)

streker paa veggen..!
Skrevet

Alltid hørt på RadioNiteRocket jeg om natten her, men nå er det en stund siden sist, var på samme frekvens som Radio1 da, 101.1? (102.1 kanskje? husker ikke helt nå)

Uansett, jeg digger han Rune, han er så god til og prate om whatever.. babbler ivei. Også har han liksom alltid vært med meg om natta fra jeg var tenåring:)

Skrevet

Alltid hørt på RadioNiteRocket jeg om natten her, men nå er det en stund siden sist, var på samme frekvens som Radio1 da, 101.1? (102.1 kanskje? husker ikke helt nå)

Uansett, jeg digger han Rune, han er så god til og prate om whatever.. babbler ivei. Også har han liksom alltid vært med meg om natta fra jeg var tenåring:)

Niterocket husker jeg. Det var de som sendte nazimusikk for 15 år siden.

Var store oppslag i avisa, husker jeg.

streker paa veggen..!
Skrevet

helt klart Norges Howard Stern han Rune Kjelldahl ;)

laguna1365380434
Skrevet

What?! Han er jo han dere nazzetassen som det er helt flaut å høre på? Men de var vel verre før, når hun tannlause vigrid dama var med..

Men har de blitt mere stuereine? Før var det jo bare vikingrock, whitepower musikk og propaganda. Men det er årevis siden jeg hørte sist.

streker paa veggen..!
Skrevet

Niterocket husker jeg. Det var de som sendte nazimusikk for 15 år siden.

Var store oppslag i avisa, husker jeg.

Ja, vel, jeg har hørt på Rune Kjelldahl leeeenge, og har ikke registret at han er rasistisk på noen som helst måte. Heller at ting blir gjort for og "provosere" - og la folk få danne seg egne meninger.

Også har han en jævli god humor synes jeg... sier det han mener.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...