ShitDiddelyDo Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Helst noen som ikke spiller A4-møl om natta. Akkurat nå hører jeg på P4, og tar jeg ikke fryktelig feil er det eksen til Aune Sand som pjatter i vei - noe som naturligvis er for ille. Og hvorfor får jeg ikke inn Radio Tango? Forsøkte å finne den på 105,8, men det er ingenting der. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Gå inn på minradio.no Der har du en masse valg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 www.klemfm.no Ja, men jeg må ha en frekvens. Har ikke høytalere på pc-en. Har dog en Tivoli-radio her. Snålt at jeg ikke får inn radiotango. 0 Siter
Baby Lemonade Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 http://www.bandit.no/ -hvis du liker rock 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 http://www.bandit.no/ -hvis du liker rock Men da må man vel ha høytalere på Pcen??? Eller en sånn annen typeradio som jeg ikke husker hva heter? MVH 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Kanal 24 103,9 tror jeg. Aner ikke hvordan sending di har nå. MVH 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 http://www.bandit.no/ -hvis du liker rock Dab radio, heter det. Hadde helt jernteppe i sted. Ha en fortsatt god natt ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Men da må man vel ha høytalere på Pcen??? Eller en sånn annen typeradio som jeg ikke husker hva heter? MVH Hmmm, hadde jeg hatt en ledning kunne jeg kobla til Ipod-en. Får gå for det i framtiden. 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Hmmm, hadde jeg hatt en ledning kunne jeg kobla til Ipod-en. Får gå for det i framtiden. Du har ikke en overgang til Pal'en da? Jeg spiller ofte *kremt* , har i alle fall skjedd to ganger... , musikk fra ipoden over Pal. Mulig det funker fra PC også. Men da hadde du jo hatt en overgang til Ipod også sikkert.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Du har ikke en overgang til Pal'en da? Jeg spiller ofte *kremt* , har i alle fall skjedd to ganger... , musikk fra ipoden over Pal. Mulig det funker fra PC også. Men da hadde du jo hatt en overgang til Ipod også sikkert.... En sånn ledning koster 59 kroner hos Space World, så jeg får kjøpe en. Blir lyden ok? 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 En sånn ledning koster 59 kroner hos Space World, så jeg får kjøpe en. Blir lyden ok? Jeg med min kjempebrede erfaring ) Ja, lyden er mer en ok, syns jeg. Ha en god natt, nå må jeg stupe i seng. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Jeg med min kjempebrede erfaring ) Ja, lyden er mer en ok, syns jeg. Ha en god natt, nå må jeg stupe i seng. Thanks! 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Om natta vet jeg ikke... Om dagen derimot bør du ifølge meg høre på p2, ispedd litt p3 til utvalgte tidspunkt! ;-) 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Alltid hørt på RadioNiteRocket jeg om natten her, men nå er det en stund siden sist, var på samme frekvens som Radio1 da, 101.1? (102.1 kanskje? husker ikke helt nå) Uansett, jeg digger han Rune, han er så god til og prate om whatever.. babbler ivei. Også har han liksom alltid vært med meg om natta fra jeg var tenåring:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 Alltid hørt på RadioNiteRocket jeg om natten her, men nå er det en stund siden sist, var på samme frekvens som Radio1 da, 101.1? (102.1 kanskje? husker ikke helt nå) Uansett, jeg digger han Rune, han er så god til og prate om whatever.. babbler ivei. Også har han liksom alltid vært med meg om natta fra jeg var tenåring:) Niterocket husker jeg. Det var de som sendte nazimusikk for 15 år siden. Var store oppslag i avisa, husker jeg. 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Alltid hørt på RadioNiteRocket jeg om natten her, men nå er det en stund siden sist, var på samme frekvens som Radio1 da, 101.1? (102.1 kanskje? husker ikke helt nå) Uansett, jeg digger han Rune, han er så god til og prate om whatever.. babbler ivei. Også har han liksom alltid vært med meg om natta fra jeg var tenåring:) helt klart Norges Howard Stern han Rune Kjelldahl 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Alltid hørt på RadioNiteRocket jeg om natten her, men nå er det en stund siden sist, var på samme frekvens som Radio1 da, 101.1? (102.1 kanskje? husker ikke helt nå) Uansett, jeg digger han Rune, han er så god til og prate om whatever.. babbler ivei. Også har han liksom alltid vært med meg om natta fra jeg var tenåring:) What?! Han er jo han dere nazzetassen som det er helt flaut å høre på? Men de var vel verre før, når hun tannlause vigrid dama var med.. Men har de blitt mere stuereine? Før var det jo bare vikingrock, whitepower musikk og propaganda. Men det er årevis siden jeg hørte sist. 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Niterocket husker jeg. Det var de som sendte nazimusikk for 15 år siden. Var store oppslag i avisa, husker jeg. Ja, vel, jeg har hørt på Rune Kjelldahl leeeenge, og har ikke registret at han er rasistisk på noen som helst måte. Heller at ting blir gjort for og "provosere" - og la folk få danne seg egne meninger. Også har han en jævli god humor synes jeg... sier det han mener. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.