Gå til innhold

Et ønske

Gjest Tåler ulike meninger

Anbefalte innlegg

Gjest Tåler ulike meninger
Skrevet

Skulle ønske at folk skrev mer enn en ":)" eller lignende i sine innlegg.

Hva er vitsen med en tom markering?

Caloni Makaroni
Skrevet

Mitt ønske er at folk skriver under med sine vanlige nick, selv om de har noe negativt/kritiserende å si.

For sikkerhets skyld: :)

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg syns det spørs helt på sammenhengen jeg da.

Syns jeg noe er hysterisk morsomt kan det godt være jeg bare skriver :-D Isteden for og legge ut at jeg syns du var kjempevittig nå...

Om jeg skal gratulerer noen for noe, skriver jeg feks. Gratulerer med jenta u/t, og i og med at man ikke lenger kan skrive innlegg her uten tekst i svaret, slenger jeg på ett smilefjes.

Men det kommer altså helt ann på.

God natt :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har brukt bare et :-) i svar noen ganger. Det er når jeg ikke har noe å føye til, men vil vise at jeg har lest det som har blitt skrevet til meg, og satt pris på det.

Ellers så er jeg helt enig med vedkommende under som ønsker at folk skal skrive under med nick, også når de er kritiske.

Hvorfor våget du ikke å skrive med eget nick at du skulle ønske at folk ikke bare svarte med :-)?

Gjorde du det, så kanskje jeg klarte å huske det, og skrev et par ord til deg neste gang, eller bare dropper å svare...

Skrevet

Jeg har brukt bare et :-) i svar noen ganger. Det er når jeg ikke har noe å føye til, men vil vise at jeg har lest det som har blitt skrevet til meg, og satt pris på det.

Ellers så er jeg helt enig med vedkommende under som ønsker at folk skal skrive under med nick, også når de er kritiske.

Hvorfor våget du ikke å skrive med eget nick at du skulle ønske at folk ikke bare svarte med :-)?

Gjorde du det, så kanskje jeg klarte å huske det, og skrev et par ord til deg neste gang, eller bare dropper å svare...

Jeg har forelsket meg i den arrogante dr. House!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

LOL!

Du beholder smaken din for arrogante menn, forstår jeg!

Selv har jeg falt totalt for Daniel Craig som ny James Bond. Og det var på helt selvstendig grunnlag, jeg så førpremieren da alle så langt bare hadde slaktet han.

Snakk om dyrisk tiltrekningskraft! Lurer på om jeg ikke må ta en tur til på kino og sikle litt til.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, han er miiiiiiin!

Skrevet

Nei, han er miiiiiiin!

* Smiler salig etter en deilig natt med dr. House og stokken hans*.

Jasså?

Gjest Princess Peach
Skrevet

* Smiler salig etter en deilig natt med dr. House og stokken hans*.

Jasså?

Nei, du, han kom faktisk til meg i natt! Og det er ikke tull engang. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...