Gå til innhold

Krystall i nærheten av tv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg flere lysestaker i krystall. Den ene hadde vært kjempe fin oppå ene høytaleren som står ved siden av tvèn.

Så var det noen som sa at det ikke så lurt. At krystallet da ville gå i tusen knas. Stemmer dette?

Jeg har aldri hørt det før, men så har jeg heller ikke hatt så mye krystall før heller.

Kan jeg sette staken der, eller bør jeg la være?

Skrevet

Minner fra Praha?:-)

Oh yes!

En stor til og ha kubbelys på, og 3 til vanlige stearinlys, i 3 høyder.

Og en miniatyr av hunden vår i krystall, jeg bare måtte kjøpe den :o)

Og jammen meg ble det ikke likørglass på meg også.

Skrevet

Oh yes!

En stor til og ha kubbelys på, og 3 til vanlige stearinlys, i 3 høyder.

Og en miniatyr av hunden vår i krystall, jeg bare måtte kjøpe den :o)

Og jammen meg ble det ikke likørglass på meg også.

Kjenner meg igjen. Det var så mye flott å kjøpe der, men lommeboka sa i fra at nå er det nok

Skrevet

Det har nok ikke noe med tv'n å gjøre, men med høyttalerne. Muligens vil krystallet sprekke etterhvert pga vibrasjoner fra høyttalerne?

Skrevet

Det har nok ikke noe med tv'n å gjøre, men med høyttalerne. Muligens vil krystallet sprekke etterhvert pga vibrasjoner fra høyttalerne?

Ok. Jeg har sett den på spisebordet istedenfor, sånn at jeg er sikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...