Gå til innhold

Julegave til venninner-tips??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har et tips om hva jeg kan gi i julepresang til 2 venninne, etparogtjue år?

Jeg har ikke fantasi:-(

Pris mellom 150 og 200 kr.

En cd blir liksom litt kjedelig..(selv om det er favorittartisten)? Eller?

Hvis noen kan og gidder hjelpe meg fortjener de en STOR klem!! :)

Gjest amparro....
Skrevet

Gavekort på hudpleie, fotpleie eller fra et parfymeri.

Gjest Forslag 2
Skrevet

Har hun badekar? da kan du putte dette i en pappeske: 1 flaske billig og god hvitvin (rundt 30 kr), et badehåndkle+ matcende vaskeklut (eller ryggkost) (rundt 60 kr), en flaske badeskum(30 kr på Lidl), kanskje en sjampo (ca 20), og eventuelt et billig hvitvinsglass (i plast? da slipper du å tenke på at det kan bli knust ved badekaret).

Sjekk Lidl, nille og Europris om du har mulighet, der er slike ting noenlunde billige.

Gjest Forslag 2
Skrevet

Har hun badekar? da kan du putte dette i en pappeske: 1 flaske billig og god hvitvin (rundt 30 kr), et badehåndkle+ matcende vaskeklut (eller ryggkost) (rundt 60 kr), en flaske badeskum(30 kr på Lidl), kanskje en sjampo (ca 20), og eventuelt et billig hvitvinsglass (i plast? da slipper du å tenke på at det kan bli knust ved badekaret).

Sjekk Lidl, nille og Europris om du har mulighet, der er slike ting noenlunde billige.

Og jeg vil bare si en ting, de badeskummene fra lidl er bare helt nydelige, de som er i de fine flaskene (to dufter å velge i).

Jeg elsker dem!

Milde og gode og nydelig duft, gir ingen hudirritasjoner.

Gjest Jacobine 35
Skrevet

jeg ønsker meg ikke hudpleie og fotpleie! ikke gavekort på massasje heller.

men så er vel ikke jeg venninna til Ellipse heller da

Skrevet

Hvor får du hvitvin til 30 kroner flasken?

Skrevet

Det er jo masser man kan kjøpe,feks parafyme,sminke,eller sånne tøffe lommebøker som er så populære nå,sånn som bestemor hadde før i tiden.

Ser de har mink teppe på tilbud på Kid til 199,det ønsker jeg meg iallefall :o).

Lykke til!!

Skrevet

Litt forskjellige hudpleieprodukter (shampoo og sånt) i en liten kurv?

Lys, servietter og god te?

En vinflaske og litt eksklusiv konfekt i løs vekt?

Jeg elsker slike gaver! Det er liksom litt luksuriøst og det er deilig å fråtse litt i det når man får det. :o)

Skrevet

Hva med å lage noe?

Såper og lys er jo enkelt og lage, og billig!

Såpene kan du lage med alle mulig forskjellige dufter og farger, så det blir jo veldig personlig.. Det kan du forøvrig om du lager vanlige stearinlys også, men vi har lagd lys av bi-voks plater. Så jeg er ikke så dreven på vanlige lys.

Skrevet

Takk for forslaget, men tror en får fint lite massasje og slikt til under 200 kr? Må en ikke opp i 400 minst, for sånt? Ellers var det et bra forslag altså!:)

Skrevet

Takk! Dessverre har de ikke badekar, og drikker heller ikke vin:-p Men en kurv med dusj-hudpleieprodukter kunne jo vært noe...Skal tenke på det:)

Skrevet

Det er jo masser man kan kjøpe,feks parafyme,sminke,eller sånne tøffe lommebøker som er så populære nå,sånn som bestemor hadde før i tiden.

Ser de har mink teppe på tilbud på Kid til 199,det ønsker jeg meg iallefall :o).

Lykke til!!

Parfyme-det var sannelig ikke dumt!! Ikke lommebok og pledd heller! Må se hva jeg finner! Fint med noen idéer. Thank you:))

Skrevet

Litt forskjellige hudpleieprodukter (shampoo og sånt) i en liten kurv?

Lys, servietter og god te?

En vinflaske og litt eksklusiv konfekt i løs vekt?

Jeg elsker slike gaver! Det er liksom litt luksuriøst og det er deilig å fråtse litt i det når man får det. :o)

Ja, hudpleieprodukter kan nok slå an..

Dessverre drikker de ikke vin, og er heller ikke glad i te(ja, for noen venner jeg har, hehe;)

Sjokolade..ja, kanskje! (I tillegg til noe annet, vil ikke bare gi det)

Takker for tips!!! Bra å ha når jeg skal ut og handle i morgen:))

Skrevet

Hva med å lage noe?

Såper og lys er jo enkelt og lage, og billig!

Såpene kan du lage med alle mulig forskjellige dufter og farger, så det blir jo veldig personlig.. Det kan du forøvrig om du lager vanlige stearinlys også, men vi har lagd lys av bi-voks plater. Så jeg er ikke så dreven på vanlige lys.

Jeg har dessverre ikke tid til å lage til dem, skal lage noe til slektninger. Ellers var det gode forslag, som jeg skal spare! Takk skal du ha!

Skrevet

Så unge venninner kan ha glede av julepynt. Dør-nisse eller andre store nisser de kan dra frem hver jul (og tenke på deg). Det får du ganske snart kjøpe for halv pris rundtomkring, og får mye for pengene. Jeg ville blitt glad for det!

Skrevet

Jeg har dessverre ikke tid til å lage til dem, skal lage noe til slektninger. Ellers var det gode forslag, som jeg skal spare! Takk skal du ha!

vi har laget 16 lys med unga i kveld vi... Gjordt på en time ca. Såpene tar selvfølgelig litt lenger tid siden de må stivne... Minst 2 t. etter de er kommet i formen.

Skrevet

Så unge venninner kan ha glede av julepynt. Dør-nisse eller andre store nisser de kan dra frem hver jul (og tenke på deg). Det får du ganske snart kjøpe for halv pris rundtomkring, og får mye for pengene. Jeg ville blitt glad for det!

Takk for bra tips, det er notert:) Jeg skal på handletur i dag, så får se hva jeg ender opp med.

Skrevet

vi har laget 16 lys med unga i kveld vi... Gjordt på en time ca. Såpene tar selvfølgelig litt lenger tid siden de må stivne... Minst 2 t. etter de er kommet i formen.

Oki, så bra da. Lys har jeg laget før av både voksplater og flytende voks. Det går kjapt, ja, og lukter godt! Såper har jeg aldri prøvd meg på.

Gjest amparro....
Skrevet

Takk for forslaget, men tror en får fint lite massasje og slikt til under 200 kr? Må en ikke opp i 400 minst, for sånt? Ellers var det et bra forslag altså!:)

Du kan gi dem et gavekort på det du har råd til, så kan de legge til resten selv :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...