Gå til innhold

Bolia er DYRT og DÅRLIG!

Gjest Dyre og stygge designmøbler.

Anbefalte innlegg

Gjest Dyre og stygge designmøbler.
Skrevet

http://www.bolia.com/retail/default.asp?ISOLanguage=NOR

Billige designmøbler står det!:o)

Jaha, sikkert, men allikevel dyrt for oss vanlige med vanlig eller dårlig inntekt.

Men så har jeg heller aldri hatt råd til å kjøpe en Ecornes stressless til 10-15.000, derfor sammenligner jeg mer med Ikea-prisene.

Jeg kommer nok aldri til å handle på Bolia heller, men jeg blir ikke akkurat deprimert av at jeg ikke kan det. Det meste var ikke min stil, møblene var ikke pene (synes jeg da...).

Er det noen her som syntes møblene der var fine, og er det noe for din lommebok?

Gjest studentmamma
Skrevet

Jeg har kjøpt noen stoler fra Bolia og de er ok. Noe er ok, men det er jo ikke akkurat kjent design de selger. Om kvaliteten er bedre enn IKEA vet jeg ikke, men IKEA har en del billige ting som ikke er ment for å vare noe særlig lenge. Men at en delting på Bolia har litt stiv pris i forhold til hvor kjent designeren er, kan jeg vel alltids være enig i.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg har kjøpt en del møbler på Bolia, og er superfornøyd!

Jeg har kjøpt en sofa (Milano), og den kostet da ikke mer enn 5000 kr, og det syntes jeg er billig for en sofa som jeg syntes er kjempefin.

Jeg har også kjøpt et par lenestoler der, type Verona, og de er jeg om mulig ennå mer fornøyd med! Der er kjempegode og sitte i og slett ikke så dyre, ca 5000 pr stol, og det er gode lenestoler.

Min mor kjøpte f.eks noen dritdyre lenestoler på Hødnebø som kostet over 17 00 pr stol, så det er jo virkelig dyrt.

En tilsvarende stol på Ikea (feks Ektorp) koster jo 2500, så det er litt billigere. Men da får du også samme stol som annenhver nordmann..

Skrevet

"Jeg kommer nok aldri til å handle på Bolia heller, men jeg blir ikke akkurat deprimert av at jeg ikke kan det. Det meste var ikke min stil, møblene var ikke pene (synes jeg da...)."

Så hvorfor tar du deg bryet med å skrive et innlegg om det da?

Jeg synes Bolia har en del fint. Men så er også stressless er et av de styggeste møblene jeg vet om. :-)

Gjest Trådoppstarteren
Skrevet

Jeg har kjøpt en del møbler på Bolia, og er superfornøyd!

Jeg har kjøpt en sofa (Milano), og den kostet da ikke mer enn 5000 kr, og det syntes jeg er billig for en sofa som jeg syntes er kjempefin.

Jeg har også kjøpt et par lenestoler der, type Verona, og de er jeg om mulig ennå mer fornøyd med! Der er kjempegode og sitte i og slett ikke så dyre, ca 5000 pr stol, og det er gode lenestoler.

Min mor kjøpte f.eks noen dritdyre lenestoler på Hødnebø som kostet over 17 00 pr stol, så det er jo virkelig dyrt.

En tilsvarende stol på Ikea (feks Ektorp) koster jo 2500, så det er litt billigere. Men da får du også samme stol som annenhver nordmann..

Har du link til den billige Milano-sofaen din? selger de den enda?

Gjest Trådoppstarteren
Skrevet

"Jeg kommer nok aldri til å handle på Bolia heller, men jeg blir ikke akkurat deprimert av at jeg ikke kan det. Det meste var ikke min stil, møblene var ikke pene (synes jeg da...)."

Så hvorfor tar du deg bryet med å skrive et innlegg om det da?

Jeg synes Bolia har en del fint. Men så er også stressless er et av de styggeste møblene jeg vet om. :-)

Jeg hadde bare lyst til å være litt bitch ;-)

Gjest Trådoppstarteren
Skrevet

Har du link til den billige Milano-sofaen din? selger de den enda?

Ups, har sjekka selv nå. Koster nærmere 30.000 om jeg skal ha hjørnesofa-varianten i skinn av Milanomodellen. Det er masse penger, jeg stikker heller innom Bohus!

fuji1365380447
Skrevet

Ups, har sjekka selv nå. Koster nærmere 30.000 om jeg skal ha hjørnesofa-varianten i skinn av Milanomodellen. Det er masse penger, jeg stikker heller innom Bohus!

Hvorfor det?

En seks-seter hjørnesofa i skinn koster over 20 000 på Bohus, og er mye styggere!

Skrevet

Hvordan vet du at de er dårlige når du ikke har handlet der? Greit at du mener de er dyre, greit at du mener de er stygge, men å beskylde noen for å lage dårlige møbler når du ikke har peiling?

Skrulle.

Gjest amparro....
Skrevet

De har MYE stilig på Bolia!! Helt klart min smak :-) Vi har en sovesofa derfra og den ble kåret til årest sovesofa for et eller to år siden. Veldig bra!

Gjest Trådoppstarteren
Skrevet

Hvordan vet du at de er dårlige når du ikke har handlet der? Greit at du mener de er dyre, greit at du mener de er stygge, men å beskylde noen for å lage dårlige møbler når du ikke har peiling?

Skrulle.

Stygt er det samme som dårlig, for meg.

Skrulle ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Vi kjøpte sofa og bord fra bolia for to år siden.

Veldig fint, spør du meg! ;-)

Sofa i lys kakifarget al-cantara

(nesten som semsket skinn) og bord i oljet eik.

Men folk har jo forskjellig smak!

Ser at både skeidar, ikea og bolia, som alle møbelbutikker, har mye som er pent og mye som ikke er det...

Men jeg synes bolia har et genialt konsept, nettbutikk og greier...

Skrevet

Så fryktelig dyrt var det vel ikke? Men mesteparten av det er ikke min stil...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...