Gå til innhold

Arrrhhhh!

Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fy søren, det skulle ikke vært lov å ødelegge "O Holy Night" på den måten!

Snakker om den reklamen for Idolenes Jul som går på tv2 for tiden, og han som synger den ligger liiiike under den siste tonen. Jeg får angst!

Takk for meg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg lar meg sjelden plage av sånt etter å ha hørt Kjersti Bergesen synge "Det lyser i stille grender". Det kan bare ikke bli dårligere enn hennes prestasjon. :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg lar meg sjelden plage av sånt etter å ha hørt Kjersti Bergesen synge "Det lyser i stille grender". Det kan bare ikke bli dårligere enn hennes prestasjon. :-)

*grøss*

Og hun syngedama på "Skal vi danse". Det var helt gruuuusomt!

Skrevet

Amen!

Men nå vet du hvordan jeg føler det når søppel som Kurt og Lind voldtar Hallelujah.

Vi burde hatt offentlig gapestokk for artister som dette. Eventuelt gjøre som kristenfolket gjorde med heksene.

.

Gjest ChiengMai
Skrevet

*grøss*

"Og hun syngedama på "Skal vi danse". Det var helt gruuuusomt!"

Ho fikk jeg visst ikke med meg. :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men nå vet du hvordan jeg føler det når søppel som Kurt og Lind voldtar Hallelujah.

Vi burde hatt offentlig gapestokk for artister som dette. Eventuelt gjøre som kristenfolket gjorde med heksene.

.

-Noen- burde iallfall kjølhales og/eller rulles i tjære og fjær.

Gjest Egrer meg
Skrevet

*grøss*

Eeeenig! Hun synger forresten fælt uansett hva hun synger. Hvordan kan de la sånt søppel slippe til på tv???

Gjest Ergrer meg
Skrevet

-Noen- burde iallfall kjølhales og/eller rulles i tjære og fjær.

Eller eventuelt få stappet en fint sammenbrettet sokk langt ned i halsen *kremt*

Gjest Ergrer meg
Skrevet

"Og hun syngedama på "Skal vi danse". Det var helt gruuuusomt!"

Ho fikk jeg visst ikke med meg. :-)

Det kan du være glad for ;o)

Skrevet

.

Jepp, helt enig.

Når vi snakker om julesanger, har du hørt Neko Case sin versjon av "Christmascard from a hooker in Minneapolis"? Det er faktisk en god versjon av låta, hun dreper den på ingen måte og sjelen i låta er godt bevart. Det er vel kanskje ikke en typisk julelåt, men nå er ikke Tom Waits veldig typisk noenting han heller, så det er helt greit. :)

Skrevet

Jepp, helt enig.

Når vi snakker om julesanger, har du hørt Neko Case sin versjon av "Christmascard from a hooker in Minneapolis"? Det er faktisk en god versjon av låta, hun dreper den på ingen måte og sjelen i låta er godt bevart. Det er vel kanskje ikke en typisk julelåt, men nå er ikke Tom Waits veldig typisk noenting han heller, så det er helt greit. :)

Det finnes enkelte unntak fra regelen, men stort sett er denne musikkvoldtekten ganske grusom.

Jeg tror forresten du kommer til å kose deg stort med linken jeg la ut i en ny tråd over her nå. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Eller eventuelt få stappet en fint sammenbrettet sokk langt ned i halsen *kremt*

En "pent brukt" sokk, selvsagt.

Skrevet

Enig... Den som er så fin. Egentlig.

Dessutan las eg feil *igjen* Denne gongen las eg "Idiotenes jul" første gong eg las innlegget ditt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Enig... Den som er så fin. Egentlig.

Dessutan las eg feil *igjen* Denne gongen las eg "Idiotenes jul" første gong eg las innlegget ditt.

Det går jo for det samme. ;)

Gjest ferskentre
Skrevet

Jeg hørte Jonas sang 'Last Christmas'. DET var nok for meg. Fytte rakker'n. Skal IKKE se det priogrammet.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg hørte Jonas sang 'Last Christmas'. DET var nok for meg. Fytte rakker'n. Skal IKKE se det priogrammet.

Nei takk. De får lære seg å synge rent først!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...