Gå til innhold

Gode gud!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Popens sanne ansikt avsløres. Pop har nedbrytende krefter innebygd, noe vi ser av virkningen. Noen kaller det også rock & roll - noe som betyr betyr rugge og rulle. Hemningene svekkes og vi får løssluppenhet, slik at rock & roll og popmusikk gjerne kan oversettes med samleiemusikk."

http://tinyurl.com/ykxchz

Les og lær!

Skrevet

Er det en spøk???

Jeg vet ikke.

Men jeg begynte nesten å lure da jeg nå leste siste setning om popmusikken:

"KRET Norge vil fra nå av gi spesialomtale av forskjellige artister som synder mot Jesus med sin musikk. Dette vil bli gjort i en egen spalte her på siden. Jesus forlanger at du gir KRET Norge beskjed om du har en popmusiker i ditt nabolag som må stoppes."

Skrevet

Jeg vet ikke.

"KRET Norge vil fra nå av gi spesialomtale av forskjellige artister som synder mot Jesus med sin musikk. Dette vil bli gjort i en egen spalte her på siden. Jesus forlanger at du gir KRET Norge beskjed om du har en popmusiker i ditt nabolag som må stoppes."

Leste du om omskjæring?

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro her...

Skrevet

Skjønner du har noe mot listepop, men......voldsomt til melodrama! :P

Skrevet

Jeg vet ikke.

"Som anstendige kristne støtter vi ideen bak omskjæring av kvinner.

Alle gode kristne er skeptiske til sexlyst, og derfor er omskjæring av kvinner et ganske så positivt tiltak. "

Og så har de et syndebarometer....

Skrevet

Leste du om omskjæring?

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro her...

Det overrasker meg ikke om det er ekte. Jeg har sett f.eks. lignende artikler av Apelthun-Sæle-mannen.

Men dette er helt utrolig.

Leste om onani. Skal sjekke ut siden nærmere.

Faen at jeg ikke kjenner en popmusikker jeg kan gi dem tips om å stoppe. :)

Skrevet

Skjønner du har noe mot listepop, men......voldsomt til melodrama! :P

:)

Skrevet

Det overrasker meg ikke om det er ekte. Jeg har sett f.eks. lignende artikler av Apelthun-Sæle-mannen.

Men dette er helt utrolig.

Leste om onani. Skal sjekke ut siden nærmere.

Faen at jeg ikke kjenner en popmusikker jeg kan gi dem tips om å stoppe. :)

Det er vel sannsynligvis humor...men det er jo isåfall betenkelig at vi i det hele tatt er i tvil ;-)

Skrevet

Det er vel sannsynligvis humor...men det er jo isåfall betenkelig at vi i det hele tatt er i tvil ;-)

Jeg vet ikke. Han pastoren her står jo med fullt navn og bilde. Men jeg vet ikke om det er en ekte fyr.

http://home.no.net/kret/parvik1.html

Skrevet

Det der er bare en tulle-side, det er jeg sikker på. Jesus-meny, Jesushjem, Jesus-gjestebok står det nedover på venstre side. Bare det sier meg at dette er spøk.

Skrevet

Men du - hvordan fant du fram til den siden fra starten av? :)

Jeg fikk den på mail. :)

Skrevet

Det der er bare en tulle-side, det er jeg sikker på. Jesus-meny, Jesushjem, Jesus-gjestebok står det nedover på venstre side. Bare det sier meg at dette er spøk.

Ja, jeg må si jeg tviler litt jeg også.

Selv om jeg har sett kristengærninger forfekte noe av det samme, spesielt hva musikk angår.

Men dette er nesten for godt til å være sant.

Skrevet

Du slutter aldri å forbause meg over alt du leser på nettet...

Selv synes jeg jazzmusikken er den verste synderen.

Skrevet

Satt og leste på siden og det er noe av det mest avskyelige jeg har lest i mitt liv!

Jeg tror definitivt ikke at nettstedet er en spøk.

At kristne kan oppfordre kvinner til lemlesting av underlivet, er rett og slett bare SYKT. Jeg ble helt kvalm.

Skrevet

Satt og leste på siden og det er noe av det mest avskyelige jeg har lest i mitt liv!

Jeg tror definitivt ikke at nettstedet er en spøk.

At kristne kan oppfordre kvinner til lemlesting av underlivet, er rett og slett bare SYKT. Jeg ble helt kvalm.

Jeg tok det ikke for spøk da jeg leste pop-greia. Den slags har jeg sett kristenfolk forfekte mange ganger. Blant annet denne rabiate Apetlhun-Sæle-mannen.

Men mye annet på siden virker jo helt absurd.

Ikke godt å si. Det er mye rart der ute.

Skrevet

Visstnok finnes det mye rart, men skjønner man ikke at dette er spøk da begynner jeg å lure på hva dere ellers lar dere lure av!

Gjest Underskrift
Skrevet

Dette må jo være en spøk.... Noe annet er i så fall fryktelig skremmende å tenke på.

*grøsser*

Bare bilde av Hildegun kunne skremme fanden på flatmark.

Etter og ha lest her:

http://home.no.net/kret/jesusindex.html

er jeg overbevist om at dette må være en form for spøk.

Ett spørsmål: Hvordan i alle dager fant du frem til denne siden? Imponert :-D

MVH

Gjest Underskrift
Skrevet

Dette må jo være en spøk.... Noe annet er i så fall fryktelig skremmende å tenke på.

*grøsser*

Bare bilde av Hildegun kunne skremme fanden på flatmark.

Etter og ha lest her:

http://home.no.net/kret/jesusindex.html

er jeg overbevist om at dette må være en form for spøk.

Ett spørsmål: Hvordan i alle dager fant du frem til denne siden? Imponert :-D

MVH

Prøvde og linke til siden om at

Dette er Kret. Men det gikk vist ikke :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...