Mista nikket Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 http://home.no.net/kret/jesusindex.html Etter å ha lest denne må en forstå at alt er en fleip. Om den er god eller dårlig får være opp til enhver 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 http://home.no.net/kret/jesusindex.html Etter å ha lest denne må en forstå at alt er en fleip. Om den er god eller dårlig får være opp til enhver Tydlig like god til og linke som meg :-D 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Dette må da være en tulleside a la herregud.com? Riktig så underholdende om man ser det i rett perspektiv. 0 Siter
Gyda Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Dette greier jeg ikke å se på som alvor. Man kan jo aldri vite, men det bikker da vitterlig over ...? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Litt underholdning i hverdagen er alltid kjekt ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 Dette greier jeg ikke å se på som alvor. Man kan jo aldri vite, men det bikker da vitterlig over ...? Ja, det virker litt i overkant. Jeg leste først pop-innslaget deres, og hva musikk angår har jeg lest like vannvittige ting skrevet på ramme alvor, men det er en del annet der som umulig kan være seriøst. 0 Siter
Velouria Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Ha, ha! Veldig bra side, jeg klarer ikke ta det seriøst, men morsomt er det uansett. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Jeg gikk ikke inn på noen av artiklene, skummet bare nedover. Men dette må helt klart være en tulleside, fra en eller annen i oposisjon mot kristendommen. Ikke særlig morsom humor, spør du meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 Jeg gikk ikke inn på noen av artiklene, skummet bare nedover. Men dette må helt klart være en tulleside, fra en eller annen i oposisjon mot kristendommen. Ikke særlig morsom humor, spør du meg. Ikke? Hvis det er en parodi er den jo råbra. Jeg har sett minst like vannvittige artikler skrevet om musikk på ramme alvor selv her i Norge. Blant annet av gubben til Anita Apelthun-Sæle. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Hehe... jeg vil også bli medlem i Holyspankers! Fra omtalen på start.no: "Ironisk fremstilling av "kristne" kommentarer til aktuelle hendelser. Med artikler, diskusjonsforum og syndbarometer for offentlige personer." Kan jeg få si at dere må da være utrolig lettlurte, alternativt fordomsfulle, som trodde dette var en alvorlig side? Eller frister det kanskje med en egen j-mail mailkonto? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Tydlig like god til og linke som meg :-D Skulle egentlig ha linka opp til denne sav-elux :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Hehehe, visste ikke at du var så lettlurt, SDD? Den siden er selvsagt bare på tull. ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 Hehehe, visste ikke at du var så lettlurt, SDD? Den siden er selvsagt bare på tull. ) Men til mitt forsvar må det sies at jeg postet innlegget etter at jeg hadde lest musikkgalskapen, og jeg har sett kristenfolk skrive like absurde ting om musikk på ramme alvor. 0 Siter
Patsi Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Slike nettsteder ødelegger masse for alle som seriøst har lyst til å kalle seg kristne... 0 Siter
Patsi Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Slike nettsteder ødelegger masse for alle som seriøst har lyst til å kalle seg kristne... Vel, etter en litt nøyere titt - skjønner jeg _også_ at dette sannsynligvis er en spøk og parodi. Men man kan aldri vite, noen er faktisk ganske nærme å mene noe slikt seriøst... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.