Gå til innhold

Gode gud!

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Dette må da være en tulleside a la herregud.com? Riktig så underholdende om man ser det i rett perspektiv.

Skrevet

Dette greier jeg ikke å se på som alvor.

Man kan jo aldri vite, men det bikker da vitterlig over ...?

Skrevet

Dette greier jeg ikke å se på som alvor.

Man kan jo aldri vite, men det bikker da vitterlig over ...?

Ja, det virker litt i overkant. Jeg leste først pop-innslaget deres, og hva musikk angår har jeg lest like vannvittige ting skrevet på ramme alvor, men det er en del annet der som umulig kan være seriøst.

Skrevet

Ha, ha! Veldig bra side, jeg klarer ikke ta det seriøst, men morsomt er det uansett.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg gikk ikke inn på noen av artiklene, skummet bare nedover.

Men dette må helt klart være en tulleside, fra en eller annen i oposisjon mot kristendommen.

Ikke særlig morsom humor, spør du meg.

Skrevet

Jeg gikk ikke inn på noen av artiklene, skummet bare nedover.

Men dette må helt klart være en tulleside, fra en eller annen i oposisjon mot kristendommen.

Ikke særlig morsom humor, spør du meg.

Ikke? Hvis det er en parodi er den jo råbra.

Jeg har sett minst like vannvittige artikler skrevet om musikk på ramme alvor selv her i Norge. Blant annet av gubben til Anita Apelthun-Sæle.

Skrevet

Hehe... jeg vil også bli medlem i Holyspankers!

Fra omtalen på start.no:

"Ironisk fremstilling av "kristne" kommentarer til aktuelle hendelser. Med artikler, diskusjonsforum og syndbarometer for offentlige personer."

Kan jeg få si at dere må da være utrolig lettlurte, alternativt fordomsfulle, som trodde dette var en alvorlig side?

Eller frister det kanskje med en egen j-mail mailkonto?

Skrevet

Tydlig like god til og linke som meg :-D

Skulle egentlig ha linka opp til denne sav-elux :-)

Skrevet

Hehehe, visste ikke at du var så lettlurt, SDD? Den siden er selvsagt bare på tull. :o)

Skrevet

Hehehe, visste ikke at du var så lettlurt, SDD? Den siden er selvsagt bare på tull. :o)

Men til mitt forsvar må det sies at jeg postet innlegget etter at jeg hadde lest musikkgalskapen, og jeg har sett kristenfolk skrive like absurde ting om musikk på ramme alvor.

Skrevet

Slike nettsteder ødelegger masse for alle som seriøst har lyst til å kalle seg kristne...

Skrevet

Slike nettsteder ødelegger masse for alle som seriøst har lyst til å kalle seg kristne...

Vel, etter en litt nøyere titt - skjønner jeg _også_ at dette sannsynligvis er en spøk og parodi. Men man kan aldri vite, noen er faktisk ganske nærme å mene noe slikt seriøst...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...