Gå til innhold

Krekar kidnappet? På tide.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble ikke noe av?

Man kan ikke stole på disse amerikanerne.

De er bare store i kjeften. De får se å ta seg sammen.

Nå så jeg for meg mann og skjegg på vei til et velegnet sted for slike, og så var det bare tull.

Skrevet

Ja, da lo jeg! Synes jeg ser Navy Seals dukke opp fra Oslofjorden og stormer byen for å finne Krekar. Men jeg ble også svært skuffet.

Skrevet

Skuffende ja. Intet ville vært bedre enn å visst at Kreket var i de beste hender, innlosjert på Guantánamo-basen.

Herbert Fjert og Tollef Tosk
Skrevet

Heldigvis ble det ikke noe av. Vi trenger slike avvikere.

Skrevet

Skuffende ja. Intet ville vært bedre enn å visst at Kreket var i de beste hender, innlosjert på Guantánamo-basen.

Moderne utgave av å bli rullet i tjære og fjær og jaget fra byen?

Jeg forstår at USA trekker våre intensjoner i tvil, som skjuler over 40 mistenkte massemordere og trerrorister.

Til og med svenskene har latt yankeene hente søppel.

Skrevet

Væpna styrker fra USA på jakt etter Mullah i hovedstadens gater, hadde unektelig hatt en viss underholdningsverdi.

Skrevet

Væpna styrker fra USA på jakt etter Mullah i hovedstadens gater, hadde unektelig hatt en viss underholdningsverdi.

Da skulle til og med jeg lest aviser.

Hmmmm.

Lurer på om de trenger ryggdekning? Kanskje

Gjest ikke så galt likevel
Skrevet

Hadde man bare kunne holdt kreket unna nettet og vanlig post, og holdt under overvåkning, hadde han neppe kunne gjort så stor skade. Da hadde hadde han hatt perfekt underholdningsverdi og vært et levende utstillingsvindu for islamsk fanatisme.

Men etter hvert må han stilles for retten for all terrorismen han er medskyldig i. I mellomtiden kan vi fryde oss over hans sinnsvake påfunn. Så sinnsvake at mange muslimer i Oslo er villige til å betale returbilletten hans for at han ikke skal skade islam mer!

Skrevet

Hadde man bare kunne holdt kreket unna nettet og vanlig post, og holdt under overvåkning, hadde han neppe kunne gjort så stor skade. Da hadde hadde han hatt perfekt underholdningsverdi og vært et levende utstillingsvindu for islamsk fanatisme.

Men etter hvert må han stilles for retten for all terrorismen han er medskyldig i. I mellomtiden kan vi fryde oss over hans sinnsvake påfunn. Så sinnsvake at mange muslimer i Oslo er villige til å betale returbilletten hans for at han ikke skal skade islam mer!

Jeg har etterhvert truffet muslimer som river seg i håret over denne nissen, en elefant i et glassmagasin.

Det går også rykter om at mange ha lyst til å putte han i en bil og frakte han til Tyskland for avhenting - destinasjon Cuba.

Mange er blitt plukket opp av anonyme fly i hele verden, bundet fast nakne på en båre og dop i rompa. Våkner opp i orange dress i bur på Cuba.

Skrevet

Ja, da lo jeg! Synes jeg ser Navy Seals dukke opp fra Oslofjorden og stormer byen for å finne Krekar. Men jeg ble også svært skuffet.

Det er snakk om å stille i sivil, overvåke bevegelser en liten stund og til slutt snappe opp trollet på gata, putten i en sekk og stikke av med han fort som f.

Noen militær operasjon er neppe nødvendig, men politiet vil kanskje prøve å stoppe en evt bil på vei ut av landet. De kan også tro det er konkurrerende terrorister, noe de kanskje også er i noens øyne. SV og de andre røde vil skrike opp om amerikansk invasjon og imperialisme for å hente politiske verdier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...