Gå til innhold

Slette Firefox google toolbar

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg har prøvd å slette dette ved å gå inn på kontrollpanel, men det skjer ingenting..

Det virker som det er en "pop-up"-stopper som forstyrrer dette..

Hva gjør jeg?

Gjest som honning
Skrevet

tror kanskje det ikke går an?? har prøvd jeg også...

Skrevet

Det skjønte jeg ikke..

Prøvde du å følge trinnene som er beskrevet?

Skrevet

Prøvde du å følge trinnene som er beskrevet?

Ja, men jeg fant ikke det det var snakk om.

Skrevet

Ja, men jeg fant ikke det det var snakk om.

Det er beskrevet to forskjellige metoder, prøvde du begge?

Skrevet

Det er beskrevet to forskjellige metoder, prøvde du begge?

Vet ikke hvor jeg finner det som står beskrevet..

Skrevet

Hvilken version av Firefox bruker du? (klikk "Hjelp" --> "Om Mozilla Firefox" for å se hvilken versjon)

Skrevet

Hvilken version av Firefox bruker du? (klikk "Hjelp" --> "Om Mozilla Firefox" for å se hvilken versjon)

Versjon 2.0

Skrevet

Versjon 2.0

ok, da gjør du følgende:

Velg "Verktøy" --> "Utvidelser". Finn frem "Google Toolbar for Firefox" og klikk så på "Avinstaller" knappen. Deretter må du lukke alle Firefox vinduer. Når du så starter Firefox igjen, så skal Google Toolbar være borte.

Skrevet

ok, da gjør du følgende:

Velg "Verktøy" --> "Utvidelser". Finn frem "Google Toolbar for Firefox" og klikk så på "Avinstaller" knappen. Deretter må du lukke alle Firefox vinduer. Når du så starter Firefox igjen, så skal Google Toolbar være borte.

Tusen takk! :)

Men jeg bruker bare Firefox når jeg skal høre musikk, etc.

Bruker IE mest. Hvordan fjerner jeg det derfra?

Skrevet

Tusen takk! :)

Men jeg bruker bare Firefox når jeg skal høre musikk, etc.

Bruker IE mest. Hvordan fjerner jeg det derfra?

Vel, nå er jeg stikk motsatt av deg, og kan ikke skjønne at noen fortsatt bruker IE når man har Firefox. Men nå er det min mening :). Firefox har jo dritmange bra Add-ons da: https://addons.mozilla.org/firefox/

Den enkleste måten å ta Google bort på (fungerer både i FF og IE) er å høyreklikke i Google verktøyraden (eller en av de andre) og så bare velge "Google" bort. Du kan også velge det fra ved å gå til "Tools" --> "Manage Add-ons" --> "Enable or Disable Add-ons". I listen finner du så "Google" og velger "Disable". Har ikke funnet ut hvordan du fjerner det helt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...