Gjest ponline :) Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Gode eller dårlige erfaringer (dere som har prøvet) ? 0 Siter
Gjest Vil ikke prøve den igjen Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Positivt:Kjekt å slippe mensen og var veldig sikkert. Negativt: Gikk opp 10 kg på kort tid uten at jeg spiste noe mer. Ei i klassen gikk også opp i vekt av den. Merket vi brukkt var Depo Provera. Fikk igjen mensen ca et halvt år etter at jeg sluttet med sprøyten og ble gravid ca et år etter at jeg sluttet med sprøyta. 0 Siter
Gjest ponline :) Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Positivt:Kjekt å slippe mensen og var veldig sikkert. Negativt: Gikk opp 10 kg på kort tid uten at jeg spiste noe mer. Ei i klassen gikk også opp i vekt av den. Merket vi brukkt var Depo Provera. Fikk igjen mensen ca et halvt år etter at jeg sluttet med sprøyten og ble gravid ca et år etter at jeg sluttet med sprøyta. Mister man mensen av p-sprøyte, det visste jeg ikke. Ble du kvalm av den? Åh orker ikke legge på meg, Hvor lenge brukte du p-sprøyte da? Håper de har annet merke også kanskje. Jeg må bruke denne i vente på at min manns sterilisering skal virke. 0 Siter
Gjest ikke alle Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Mister man mensen av p-sprøyte, det visste jeg ikke. Ble du kvalm av den? Åh orker ikke legge på meg, Hvor lenge brukte du p-sprøyte da? Håper de har annet merke også kanskje. Jeg må bruke denne i vente på at min manns sterilisering skal virke. * Noen * mister den. Har ei venninne, hun blødde omtrent konstant i ett år etter at hun startet med p-sprøyten, tilslutt måtte hun slutte med den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.