Gå til innhold

P-sprøyte

Anbefalte innlegg

Gjest ponline :)
Skrevet

Gode eller dårlige erfaringer (dere som har prøvet) ?

Gjest Vil ikke prøve den igjen
Skrevet

Positivt:Kjekt å slippe mensen og var veldig sikkert.

Negativt: Gikk opp 10 kg på kort tid uten at jeg spiste noe mer. Ei i klassen gikk også opp i vekt av den. Merket vi brukkt var Depo Provera.

Fikk igjen mensen ca et halvt år etter at jeg sluttet med sprøyten og ble gravid ca et år etter at jeg sluttet med sprøyta.

Gjest ponline :)
Skrevet

Positivt:Kjekt å slippe mensen og var veldig sikkert.

Negativt: Gikk opp 10 kg på kort tid uten at jeg spiste noe mer. Ei i klassen gikk også opp i vekt av den. Merket vi brukkt var Depo Provera.

Fikk igjen mensen ca et halvt år etter at jeg sluttet med sprøyten og ble gravid ca et år etter at jeg sluttet med sprøyta.

Mister man mensen av p-sprøyte, det visste jeg ikke. Ble du kvalm av den? Åh orker ikke legge på meg, Hvor lenge brukte du p-sprøyte da? Håper de har annet merke også kanskje. Jeg må bruke denne i vente på at min manns sterilisering skal virke.

Gjest ikke alle
Skrevet

Mister man mensen av p-sprøyte, det visste jeg ikke. Ble du kvalm av den? Åh orker ikke legge på meg, Hvor lenge brukte du p-sprøyte da? Håper de har annet merke også kanskje. Jeg må bruke denne i vente på at min manns sterilisering skal virke.

* Noen * mister den.

Har ei venninne, hun blødde omtrent konstant i ett år etter at hun startet med p-sprøyten, tilslutt måtte hun slutte med den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...