Gå til innhold

beste gjemmested

Anbefalte innlegg

Skrevet

for julegavene, hvor er det du gjemmer dine (om du har barn)?

I fjor gjemte vi alle hos min søster som vi feiret jul hos. Hjemme har vi ikke lengre skjulested, de sporer gavene opp :) De bare kjenner på de, så hjelper det visst har jeg fått høre ;) Tips ønskes!

Skrevet

De står på soverommet vårt,og unga ser de hele tia...

men de rører ikke i det hele tatt.

ÅÅÅ

Jeg har jo egentlig veloppdragne unger jo:O)

Skrevet

De står på soverommet vårt,og unga ser de hele tia...

men de rører ikke i det hele tatt.

ÅÅÅ

Jeg har jo egentlig veloppdragne unger jo:O)

Du har nok brukt ordene -bare se men ikke røre- maaaange ganger du da ;)

Skrevet

I klesskapet mitt - der får ingen gå og det vet de.

*hva finner de der mon tro*?

Skrevet

*hva finner de der mon tro*?

Gavene. Jeg har ikke dildo jeg skjønner du.

Skrevet

Vi har en luke i et rom i kjelleren. Det er kledt igjen egentlig, så ungene har ikke peiling på at man kan åpne der. Der har vi gjemt både sykler og akebrett tidligere. Akkurat nå har vi stuet barnevogna der. Hvis noen vil ha den er det bare å si hei ;)

Skrevet

De ligger i klesskapet mitt. Han går inn dit og ser på dem et par ganger daglig. Når han kommer ut har han stjerneglans i øynene og lurer på hvor mange dager det er igjen til jul. Ikkeno tull hjemme hos oss. Man har da et prakteksemplar av en unge;-)

Skrevet

Jeg har gjemt gaver i klesskapey. Mannen min har gjemt gavene til meg på loftet, for han vet at jeg aldri beveger meg opp dit *fnise*

Skrevet

I kjelleren, eller i bagasjerommet på bilen har vi pleid å gjemme gavene.

Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg har de stående i juleesken midt i stua. Ingen klår. Merkelig nok.

Skrevet

Du har nok brukt ordene -bare se men ikke røre- maaaange ganger du da ;)

Hehehe,jeg har bare brukt det den første gangen,er ganske overrasket egentlig:O)

Skrevet

Et låst skap burde alle barnefamilier ha, for å holde saker og ting unna barns klåfingre uansett hele året.

Skrevet

Vi gjemmer ikke gavene. Guttungen kunne ikke drømme om å jukse på den fronten - han er så skikkelig, atte.

Her i huset er det jeg som er mest utålmodig, men jeg klarer å beherske meg. :o)

Skrevet

Gjem gavene inne på foreldresoverommet. Lås døra og putt nøkkelen i lomma. Dersom flere av husets nøkler passer dørlåsen til soverommet går det an å få kjøpt en ekstralås med nøkkel som puttes inn i nøkkelhullet. Da er du garantert sikker på at julegavene forblir hemmelige til julaften

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har barn, men jeg gjemmer ikke gavene.Jeg har aldri opplevd at de har forsøkt å klemme på dem eller åpne dem.

Skrevet

Jeg har gjemt gaver i klesskapey. Mannen min har gjemt gavene til meg på loftet, for han vet at jeg aldri beveger meg opp dit *fnise*

:) Du har funnet gaven din altså? :)

Skrevet

Gjem gavene inne på foreldresoverommet. Lås døra og putt nøkkelen i lomma. Dersom flere av husets nøkler passer dørlåsen til soverommet går det an å få kjøpt en ekstralås med nøkkel som puttes inn i nøkkelhullet. Da er du garantert sikker på at julegavene forblir hemmelige til julaften

Det blir kanskje litt voldsomt :)

Minstejenta er igrunnen redd for å gå inn på rommet vårt, der gavene settes inn etterhvert. Ho vil ikke se eller vite noe sier hun. Så jeg tror det får bli der foreløpig. Gjemme litt oppå skapet :)

Skrevet

Gavene. Jeg har ikke dildo jeg skjønner du.

*Flisa på sitt beste, helt direkte ;)*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...