Gjest Ikke Ellos kunde fra før Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Noen som har prøvd BODYSLIMMER fra Ellos og som er fornøyde.??? jeg så dette i et ukeblad og har tenkt på å få noe som kan holde inn magen når jeg har på kjoler/skjørt,..- jeg har en tendens til å ville ha en pute på magen når jeg sitter..... for å presse magen inn.. Ikke det at magen er så forferdelig stor, men jeg ønsker et lite press på magen.... noen som har denne typenhttp://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?productId=149471&articleId=175043&variantId=1434789&referer=/checkout/checkoutbasket.aspx så slipper man bh og kan få dette i samme slengen... og så er det spm om en tilbudskode,,, noen som har en kode å dele ut ???? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Den var jo fin, kunne nesten bare gått sånn jeg hehe. Når det gjelder spm ditt så aner jeg ikke om den holder inn magen men jeg kan ikke skjønne helt hvordan den skal gjør det. 0 Siter
Gjest Ikke Ellos kunde fra før Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Den var jo fin, kunne nesten bare gått sånn jeg hehe. Når det gjelder spm ditt så aner jeg ikke om den holder inn magen men jeg kan ikke skjønne helt hvordan den skal gjør det. Ikke helt å holde inn magen,. men du vet sånne strømpebukser som er Hold In,,. jeg tenkte på denne måten. den strammer jo litt inn ikke sant?!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.