Gå til innhold

Bodyslimmer fra ELLOS

Gjest Ikke Ellos kunde fra før

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd BODYSLIMMER fra Ellos og som er fornøyde.???

jeg så dette i et ukeblad og har tenkt på å få noe som kan holde inn magen når jeg har på kjoler/skjørt,..- jeg har en tendens til å ville ha en pute på magen når jeg sitter..... for å presse magen inn.. Ikke det at magen er så forferdelig stor, men jeg ønsker et lite press på magen....

noen som har denne typenhttp://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?productId=149471&articleId=175043&variantId=1434789&referer=/checkout/checkoutbasket.aspx

så slipper man bh og kan få dette i samme slengen...

og så er det spm om en tilbudskode,,, noen som har en kode å dele ut ????

Skrevet

Den var jo fin, kunne nesten bare gått sånn jeg hehe.

Når det gjelder spm ditt så aner jeg ikke om den holder inn magen men jeg kan ikke skjønne helt hvordan den skal gjør det.

Skrevet

Den var jo fin, kunne nesten bare gått sånn jeg hehe.

Når det gjelder spm ditt så aner jeg ikke om den holder inn magen men jeg kan ikke skjønne helt hvordan den skal gjør det.

Ikke helt å holde inn magen,. men du vet sånne strømpebukser som er Hold In,,. jeg tenkte på denne måten. den strammer jo litt inn ikke sant?!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...