Gå til innhold

Cliniderm, Cosmica eller Vichy?

Anbefalte innlegg

Gjest anonyme apotekerpiken
Skrevet

Jeg har planer om å prøve en av hudpleieseriene de har på apoteket. Lurer på om noen har erfaringer med de nevnte merkene, og om jeg kunne få noen tips? Spiller ingen rolle hvilken hudtype du har. Selv vet jeg ikke helt hvilken hudtype jeg har - men jeg har tørr og ømfintlig hud med litt kviser. Tåler ikke altfor fete kremer men må ha fuktighet! Er først og fremst ute etter et tre-trinnssystem, og har allerede sett på produktene fra de overnevnte merkene, men klarer bare ikke å bestemme meg for hvilket!

Skrevet

Da syns jeg du skal prøve Vichy. Jeg har prøvd Cosmica - blant annet prøvde jeg 24-hours cream....(husker ikke lenger eksakt produktnavn) og ble fullstendig droplete i hele ansiktet. Så ut som om jeg hadde vært utsatt for en haglsverm. Cliniderm har jeg prøvd noe av, men ikke så mye. Vichy derimot - går kjempebra. Kjøp ikke noe som lover for mye. Nutrilogie 1 er et godt valg. Prøv en krukke og så finner du ut hva du vil videre etter å ha prøvd. Da har du satset litt over hundrelappen og det er jo ikke til å dø av.

Luck!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...