Gjest Little miss sunshine:D Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Hei, Lurte bare egentlig på hvor man kan få tak i jente tiger bukser? Har lett over alt, men uten hell. Hva med Oslo city eller Arkaden, har dem det? Ville sette stor pris på om noen i det hele tatt gidder å svare meg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Synes de har tiger mange steder jeg. Men hvorfor går du ikke bare på tiger butikken på Steen&Strøm på Karl Johan? 0 Siter
villee Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Hvis du er i Oslo klarer du ikke å unngå Tiger jeans, og det beste er jo som Mary Poppins sier å gå til Tiger butikken 0 Siter
Gjest Little miss sunshine :D Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Synes de har tiger mange steder jeg. Men hvorfor går du ikke bare på tiger butikken på Steen&Strøm på Karl Johan? Har de jente klær der også *flau*? Og hva vil omtrent en tiger bukse koste meg? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Har de jente klær der også *flau*? Og hva vil omtrent en tiger bukse koste meg? De har jenteklær ja Tiger bukser koster alt fra 1300kr til 2500kr 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.