Gå til innhold

Frosset rakfisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har man driti på draget da ?

Det er snakk om vakumpakkede fileter som jeg har hatt i fryseren i påvente av bruk.

Tror jeg leste et sted i dag at man ikke skal fryse rakfisk - men det er kanskje snakk om hel/urensket i lake ?

Gjest kanskje omvendt...?
Skrevet

Er ditt nick påvirket av mitt?

punkyB har vært på DOL i mange år...

Skrevet

Er ditt nick påvirket av mitt?

Nja - vl vel heller stille spm. motsatt jeg da ... :-)

Men vi har vel sansen for samme kule mennesker begge to

Skrevet

punkyB har vært på DOL i mange år...

Neeeeeemlig!!! :-)

Skrevet

Jeg frøs ned rester fra rakfisk en gang, den smakte ikke godt etterpå. Mulig det blir noe annet når den ikke er åpna.

Skrevet

Jeg har spist vacuumpakket rakfisk som har vært innom fryseren, men den har vært frossen bare 2-3 uker. Den var veldig god den! Vet ikke hvor lenge den evt. er holdbar i frysern jeg...

Den i lake skal ikke fryses men oppbevares kjølig i laken frem til den skal spises. + 4 grader eller noe sånn er vel det ideelle.

Skrevet

Jeg har spist vacuumpakket rakfisk som har vært innom fryseren, men den har vært frossen bare 2-3 uker. Den var veldig god den! Vet ikke hvor lenge den evt. er holdbar i frysern jeg...

Den i lake skal ikke fryses men oppbevares kjølig i laken frem til den skal spises. + 4 grader eller noe sånn er vel det ideelle.

Den har ikke ligget lenger min heller. Selv om den var vakumpakket så syntes jeg fisken luktet - og har bare kjøleskap ellers til å lagre den i.

Satser på at det går bra :-)

Skrevet

Jeg frøs ned rester fra rakfisk en gang, den smakte ikke godt etterpå. Mulig det blir noe annet når den ikke er åpna.

Smakte den vondt eller ble den smakløs?

Mine pakker er hele så forh. går det bedre da.

Skrevet

Den har ikke ligget lenger min heller. Selv om den var vakumpakket så syntes jeg fisken luktet - og har bare kjøleskap ellers til å lagre den i.

Satser på at det går bra :-)

Lukter gjør den nok, og det skal den også, hvis ikke er det bare saltfisk.. sier gammelkara'n...:o)

Nå fikk jeg også lyst på rakfisk...

:o)

punky brewster
Skrevet

Nja - vl vel heller stille spm. motsatt jeg da ... :-)

Men vi har vel sansen for samme kule mennesker begge to

Jeg har ikke vært her så lenge nei, men har bare ikke sett deg før nå:)

Skrevet

Jeg har ikke vært her så lenge nei, men har bare ikke sett deg før nå:)

Hilser pent på :-)

Jeg har vært her i mange år men ikke like aktiv den siste tiden

Skrevet

Smakte den vondt eller ble den smakløs?

Mine pakker er hele så forh. går det bedre da.

Den smakte ikke godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...