punkyB Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Har man driti på draget da ? Det er snakk om vakumpakkede fileter som jeg har hatt i fryseren i påvente av bruk. Tror jeg leste et sted i dag at man ikke skal fryse rakfisk - men det er kanskje snakk om hel/urensket i lake ? 0 Siter
punky brewster Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Er ditt nick påvirket av mitt? 0 Siter
Gjest kanskje omvendt...? Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Er ditt nick påvirket av mitt? punkyB har vært på DOL i mange år... 0 Siter
punkyB Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 Er ditt nick påvirket av mitt? Nja - vl vel heller stille spm. motsatt jeg da ... :-) Men vi har vel sansen for samme kule mennesker begge to 0 Siter
punkyB Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 punkyB har vært på DOL i mange år... Neeeeeemlig!!! :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Jeg frøs ned rester fra rakfisk en gang, den smakte ikke godt etterpå. Mulig det blir noe annet når den ikke er åpna. 0 Siter
April Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Jeg har spist vacuumpakket rakfisk som har vært innom fryseren, men den har vært frossen bare 2-3 uker. Den var veldig god den! Vet ikke hvor lenge den evt. er holdbar i frysern jeg... Den i lake skal ikke fryses men oppbevares kjølig i laken frem til den skal spises. + 4 grader eller noe sånn er vel det ideelle. 0 Siter
punkyB Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 Jeg har spist vacuumpakket rakfisk som har vært innom fryseren, men den har vært frossen bare 2-3 uker. Den var veldig god den! Vet ikke hvor lenge den evt. er holdbar i frysern jeg... Den i lake skal ikke fryses men oppbevares kjølig i laken frem til den skal spises. + 4 grader eller noe sånn er vel det ideelle. Den har ikke ligget lenger min heller. Selv om den var vakumpakket så syntes jeg fisken luktet - og har bare kjøleskap ellers til å lagre den i. Satser på at det går bra :-) 0 Siter
punkyB Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 Jeg frøs ned rester fra rakfisk en gang, den smakte ikke godt etterpå. Mulig det blir noe annet når den ikke er åpna. Smakte den vondt eller ble den smakløs? Mine pakker er hele så forh. går det bedre da. 0 Siter
April Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Den har ikke ligget lenger min heller. Selv om den var vakumpakket så syntes jeg fisken luktet - og har bare kjøleskap ellers til å lagre den i. Satser på at det går bra :-) Lukter gjør den nok, og det skal den også, hvis ikke er det bare saltfisk.. sier gammelkara'n...) Nå fikk jeg også lyst på rakfisk... ) 0 Siter
punky brewster Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Nja - vl vel heller stille spm. motsatt jeg da ... :-) Men vi har vel sansen for samme kule mennesker begge to Jeg har ikke vært her så lenge nei, men har bare ikke sett deg før nå 0 Siter
punkyB Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 Jeg har ikke vært her så lenge nei, men har bare ikke sett deg før nå Hilser pent på :-) Jeg har vært her i mange år men ikke like aktiv den siste tiden 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Smakte den vondt eller ble den smakløs? Mine pakker er hele så forh. går det bedre da. Den smakte ikke godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.