Gå til innhold

Hvilken farge skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal kjøpe en KitchenAid blender til et familimedlem i julegave. Jeg vurderer å kjøpe den på nett - da det virker som jeg kan spare noen kroner på det. Problemet er at jeg ikke har sett de ulike fargene i virkeligheten (man får ikke samme inntrykk av å se bilder på nettet!), og jeg er derfor veldig usikker på hvilke farge jeg skal velge. Ettersom jeg bør bestille blenderen i dag (for at den skal komme frem til jul!) får jeg dessverre ikke tid til å gå i en butikk som fører dette merket å ta en nærmere titt heller.

Så kjære Dolere - er det noen av dere som har sett KitchenAid blenderen i ulike farger - og som har noen formening om hvilke farge som er finest? (dette handler jo litt om smak og behag - men det er alltid greit med noen innspill!).

Veldig takknemlig for svar.

Skrevet

Et fornuftig alternativ her.

Ville kjøpt hvit eller grå hvis ikke du vet at vedkommende har noen av de andre fargene allerede på kjøkkenet.

Skrevet

Åh, for en fantastisk julegave! Jeg er veldig glad i min røde. Jeg synes den grønne og den blå er litt mørk. Den grå er _ikke_ fin. Den oransj er ok, men litt spesiell. Kremfargen er nydelig! I usa har de jo masse andre farger, f.eks cranberry og turkis.

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg kjøpte den i rød, i bursdags presang til bestekompisen min når han ble 35år.

Så den liker jeg i alle fall. Og mottageren har ikke byttet den heller, så enten torde han ikke, eller så syns han også den var fin.

Men en annen ting. Tør du og satse på at du rekker og få den før jul?

MVH

Skrevet

Hei!

Tusen takk for svar alle sammen! :-) Jeg ringte til nettbutikken jeg hadde tenkt til å kjøpe blenderen i tidligere i dag - for å forhøre meg om de hadde den inne på lager (noe som var helt avgjørende for om den ville komme frem til jul). Det hadde de ikke - så nå må jeg dra til en butikk som fører KitchenAid likevel (sånn er det når man er sent ute med julehandelen). Da får jeg i alle fall sett de ulike fargene blenderen finnes i. Men jeg tror nok at jeg går for den røde jeg også. Det er en litt sprek farge - som kan være en morsom fargeklatt på kjøkkenet (alternativet er den i børstet stål - men den er over tusen kroner dyrere - og det syns jeg blir litt i dyreste laget).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...