Gå til innhold

Gratis p-piller? Nei. Hva med avholdenhet?

Anbefalte innlegg

Gjest RB - pervers sex
Skrevet

Si meg en ting, du har ikke tilfeldigvis lest Romerikes Blad i dag?

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

26

• Orio

4

• Ugga Bugga

3

• Mrs. Wallace

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gratis p-piller og kan jo medføre større press på ungjenter.

At ungjenta føler at hun er unormal dersom hun ikke vil være seksuelt aktiv?

Vil ikke utelukke at gutter kan føle et vel så stort press.

Skrevet

Jeg tror ikke så mye på dem heller. Det er umulig å vite om folk snakker sant eller i hvilken grad de gjør det, eller hvordan folk er utvalgt. Men når det bare gjelder den enekltes forhold til hva de har / ikke har gjort, så er det greit - med en klype salt.

Når du spør folk hvor mange sexpartnere de har hatt, så lyver nesten alle, og etter ulike kriterier/situasjoner. Det påstås at kvinner lyver ofte på seg færre, mens menn ofte lyver på seg fler.

Skal en tro de undersøkelsene er det mye sex mellom heterofile menn.

Skrevet

Innfør kyskhetsbelte igjen. Nøkkelen kan være bryllupsgave fra svigerfar til brudgom.

Skrevet

Hva er det du vaser om, Keinstein?

Det er bare å hoppe over innlegg du ikke liker. Ingen tvinger deg til å lese eller svare.

Skrevet

Jeg fikk en skannet faksimile av et innlegg av Svein Kopperud fra Blystadlia (med bilde).

Jeg skjønner at det gjorde inntrykk på deg også?

Gode historier sprer seg fort :-)

Sånne folk gir meg frysninger.

Skrevet

Skal en tro de undersøkelsene er det mye sex mellom heterofile menn.

Jeg har aldri hørt om at det er vanlig det heller, der jeg kommer fra.

hehe.

Media er ikke pålitelige alltid. Men det er bare uskadelige påstander det jeg kan se.

Skrevet

Innfør kyskhetsbelte igjen. Nøkkelen kan være bryllupsgave fra svigerfar til brudgom.

Jeg har foreslått at ingen ekteskap kan inngås uten at begge brudefolk er enige, og at foreldrene godkjenner ekteskapet.

Det vil skape litt mer liv i stuene rundt om.

Skrevet

Organisten fra Knapstad har skrevet en del kristenrelaterte innlegg.

Skrevet

Jeg har foreslått at ingen ekteskap kan inngås uten at begge brudefolk er enige, og at foreldrene godkjenner ekteskapet.

Det vil skape litt mer liv i stuene rundt om.

En utmerket idé. Da får vi kombinert vår kultur med "kjærlihetsekteskap" med utenlandske arrangerte ekteskap. Da må da alle bli lykkelige?

Skrevet

En utmerket idé. Da får vi kombinert vår kultur med "kjærlihetsekteskap" med utenlandske arrangerte ekteskap. Da må da alle bli lykkelige?

Siden Muhammed ikke vil komme til fjellet, må fjellet komme til Muhammed.

F eks pakistanere bør få legitimere sine kulturelle overgrep ved at nordmenn absorberer kulturen deres, nordmenn må integreres når pakistanere ikke vil.

Skrevet

Det er bare å hoppe over innlegg du ikke liker. Ingen tvinger deg til å lese eller svare.

Jeg lurer litt på hvordan du mener at myndighetene skal "innføre" høyere moral.

Dødsstraff for sex utenfor ekteskapet?

Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan du mener at myndighetene skal "innføre" høyere moral.

Dødsstraff for sex utenfor ekteskapet?

Nei si det.

Den nevnte gammelkristelige moralisten har nok sine planer og ideer. Som vanlig er det kvinner det går ut over når de slår til. De klør i fingra etter å få kontroll over kvinnenes seksualitet. Menn får sjelden gjennomgå.

Jeg skulle også ønske at kvinner bare ville knulle med meg, og alle rivaler skulle pelle seg vekk når jeg fatter interesse for et damemenneske, men jeg har ikke fått viljen min enda :-) Neida. Rivaler og rivaler, jeg unner da gutta et nummer. Damene også. Og den kristne organisten får bare et spark i ræva.

Skrevet

Nei si det.

Den nevnte gammelkristelige moralisten har nok sine planer og ideer. Som vanlig er det kvinner det går ut over når de slår til. De klør i fingra etter å få kontroll over kvinnenes seksualitet. Menn får sjelden gjennomgå.

Jeg skulle også ønske at kvinner bare ville knulle med meg, og alle rivaler skulle pelle seg vekk når jeg fatter interesse for et damemenneske, men jeg har ikke fått viljen min enda :-) Neida. Rivaler og rivaler, jeg unner da gutta et nummer. Damene også. Og den kristne organisten får bare et spark i ræva.

Hmm, jeg har visst gått glipp av noe her. Hvem er denne organisten?

Skrevet

Hmm, jeg har visst gått glipp av noe her. Hvem er denne organisten?

Vet ikke om han er organist, men en ivrig leserinnlegger med argumenter fra yngre middelalder, Sogn og Fjordane. Bibelbeltet.

Med foreldet kvinnesyn. En slags "back to basic" fanatiker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...