Gå til innhold

Herregud, Velouria!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kaffepiken

14

• candyqueen_83

10

• Caloni Makaroni

5

• Patsi

5

Gjest datanull

Se nøye på alt som er på siden. Hva stemmer ikke? Er han en optimist eller en pessimist?

Har fått med meg at han er pessimist, men at han sier at glasset er halvt fullt. Så det er noe der ,men hva?

Har prøvd å skrive inn pessimist, optimist, empty, half empty, halfempty, emt osv, men ingenting vil føre meg videre.

Jeg blir gaaaaal!!! Hvorfor måtte du nå sette meg på denne ideen da!!!

Annonse

Gjest Princess Peach

Har fått med meg at han er pessimist, men at han sier at glasset er halvt fullt. Så det er noe der ,men hva?

Har prøvd å skrive inn pessimist, optimist, empty, half empty, halfempty, emt osv, men ingenting vil føre meg videre.

Jeg blir gaaaaal!!! Hvorfor måtte du nå sette meg på denne ideen da!!!

Men hva sier bildeteksten?

Gjest datanull

Men hva sier bildeteksten?

Hmmm.

"drip, drip, drip, drip...

This pic took too long to take. By the time I was done with it, the thing was half full. I mean, that's pathetic."

...sier bildeteksten. HAr det ikke noe å gjøre med at tingen er halv full?

Gjest Princess Peach

Hmmm.

"drip, drip, drip, drip...

This pic took too long to take. By the time I was done with it, the thing was half full. I mean, that's pathetic."

...sier bildeteksten. HAr det ikke noe å gjøre med at tingen er halv full?

Ikke bildeteksten. Hva bildet -heter-. :)

Kanskje det skulle hett noe annet?

Annonse

Gjest lurerrrr

Kan det være så enkelt?

Nei, det funket heller ikke. Har prøvd med punktum, uten punktum, jpg med små bokstaver og med store bokstaver, med html og uten html.

HVa er det jeg gjør galt!!!

hva er svaret på 9?? sliter som et helvete... Ta daaaaaaaaaaa!

Alright, so... you have the answer, put it in!

...You do have the answer, right?

Gjest Princess Peach

Kan det være så enkelt?

Nei, det funket heller ikke. Har prøvd med punktum, uten punktum, jpg med små bokstaver og med store bokstaver, med html og uten html.

HVa er det jeg gjør galt!!!

Hm, jeg fikk det iallfall til da jeg skiftet fra pessimist.jpg til optimist.jpg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...