Gå til innhold

Herregud, Velouria!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kaffepiken

14

• candyqueen_83

10

• Caloni Makaroni

5

• Patsi

5

Du bør skrive ned svarene etterhvert, for du trenger dem videre uti spillet. :)

ah!! jeg fant det ista :) hehe :) etter en liten pause :P men nå står jeg utrolig hardt fast på 13. skjønner ikke det med den klokka og de hintene ellers.. har googlet, men funker ikke..

Gjest datanull

ah!! jeg fant det ista :) hehe :) etter en liten pause :P men nå står jeg utrolig hardt fast på 13. skjønner ikke det med den klokka og de hintene ellers.. har googlet, men funker ikke..

Les hva som står på klokka og så må du se hva som står som "overskrift" på siden med oppgave 13. Altså helt, helt øverst på skjermen din.

Gjest datanull

Høyreklikk på bildet, wiew image, bytt ut pessimist med optimist og der har du svaret som skal stå foran html. :)

Jeg får ikke frem "vis bilde". Men jeg får frem "egenskaper" og der finner jeg at bildet heter pessimist.jpg

Hvordan får jeg bildet til å la meg få trykke på "vis bilde"? (Jeg ser det står der, men det er ikke uthevet slik at jeg får trykket på det.)

Annonse

Gjest Princess Peach

Jeg får ikke frem "vis bilde". Men jeg får frem "egenskaper" og der finner jeg at bildet heter pessimist.jpg

Hvordan får jeg bildet til å la meg få trykke på "vis bilde"? (Jeg ser det står der, men det er ikke uthevet slik at jeg får trykket på det.)

Jeg vet ikke, prøv en annen nettleser kanskje?

Hva er evidence?

Det er et interaktivt gåtespill. Man løser gåter i tur etter ulikt nivå, får hint via videoklipp, bilder, sang, tall osv. Man får også hint på e-post jevnlig etterhvert som man løser gåtene (man må være koblet opp mot nett mens man spiller). Ofte er det et forsvinningsmysterie eller en drapsgåte man skal løse. Det er kjempegøy, og man blir lett sittende lenge og evt irritere seg grønn om man ikke kommer viere.

http://pc.gamespy.com/pc/evidence/708699p1.html

Annonse

Gjest Princess Peach

Det er et interaktivt gåtespill. Man løser gåter i tur etter ulikt nivå, får hint via videoklipp, bilder, sang, tall osv. Man får også hint på e-post jevnlig etterhvert som man løser gåtene (man må være koblet opp mot nett mens man spiller). Ofte er det et forsvinningsmysterie eller en drapsgåte man skal løse. Det er kjempegøy, og man blir lett sittende lenge og evt irritere seg grønn om man ikke kommer viere.

http://pc.gamespy.com/pc/evidence/708699p1.html

Huff, tror -ikke- jeg skal prøve meg på dette. River meg nok i håret over weffriddles allerede. ;)

Takk for det, da var jeg også i gang, og jeg sitter dønn fast på level 7. Jeg er nok helt tett i pappen, for jeg skjønner ikke noe. Har til og med kopiert all teksten til notisblokken og sitter og messer teksten om og om igjen.. Har du noe hint til meg? Please???

Gjest Princess Peach

Takk for det, da var jeg også i gang, og jeg sitter dønn fast på level 7. Jeg er nok helt tett i pappen, for jeg skjønner ikke noe. Har til og med kopiert all teksten til notisblokken og sitter og messer teksten om og om igjen.. Har du noe hint til meg? Please???

Start en ny linje med hvert "then", så finner du ut hva som mangler. Google er fint å bruke. :)

Gjest datanull

Er det den med de rare ordene?

I så fall sier du det på engelsk, og ser om du ikke kan inne på en melodi som passer.

Det er da noe som mangler inni der et sted, det er svaret ditt.

Er det den med de rare ordene?

I så fall sier du det på engelsk, og ser om du ikke kan inne på en melodi som passer.

Det er da noe som mangler inni der et sted, det er svaret ditt.

Fant det til slutt, jeg prøvde meg bare fram med bokstav etter bokstav til jeg fant den som passet.. Nå står jeg igjen fast på level 9, ja ja..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...