sheba Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/12/15/486197.html Dette skal jeg ut og se på i natt, om skyene holder seg på avstand så klart, fint her i sør i dag så jeg kan jo alltids håpe:) flere som lar seg imponere av nordlys? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Nordlys er magisk, vakkert.. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Tror faktisk jeg aldri har sett nordlys annet enn på bilde... Så jeg skal nok følge litt med i natt ja :-) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Absoluitt. Himmellys generelt er veldig flott å se på. "Ordentlig" nordlys har jeg aldri sett. Det gleder jeg meg til :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Nordlyset er vakkert å se på. Bare synd at det er så mye lys overalt i byene. Det ødelegger synsinntrykket. Best å være på et mørkt uten gatelys for å få full effekt av nordlyset. 0 Siter
sheba Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 Nordlyset er vakkert å se på. Bare synd at det er så mye lys overalt i byene. Det ødelegger synsinntrykket. Best å være på et mørkt uten gatelys for å få full effekt av nordlyset. Temmelig mørkt utenfor huset mitt, bor ganske landlig:) og heldigvis forsvant skyene som var på besøk en liten stund, nå er det stjerneklart.. 0 Siter
sheba Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 Tror faktisk jeg aldri har sett nordlys annet enn på bilde... Så jeg skal nok følge litt med i natt ja :-) Ja, du får ta en titt ut etter midnatt:) jeg har sett nordlys bare to ganger før, ene gangen var i trondheim og andre gangen for noen år siden her hvor jeg bor.. 0 Siter
Osiris Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Temmelig mørkt utenfor huset mitt, bor ganske landlig:) og heldigvis forsvant skyene som var på besøk en liten stund, nå er det stjerneklart.. Da er du heldig. Jeg bor jo i Trondheim og vi ser jo nordlyset en del. Om det er ikke er for kaldt så går jeg ut på verandaen og ser på det derfra. Da er jeg over nivået som gatelysene er på og får en mye bedre utsikt til det trolske lyset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.