Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror faktisk jeg aldri har sett nordlys annet enn på bilde... Så jeg skal nok følge litt med i natt ja :-)

Skrevet

Absoluitt. Himmellys generelt er veldig flott å se på.

"Ordentlig" nordlys har jeg aldri sett. Det gleder jeg meg til :-)

Skrevet

Nordlyset er vakkert å se på. Bare synd at det er så mye lys overalt i byene. Det ødelegger synsinntrykket. Best å være på et mørkt uten gatelys for å få full effekt av nordlyset.

Skrevet

Nordlyset er vakkert å se på. Bare synd at det er så mye lys overalt i byene. Det ødelegger synsinntrykket. Best å være på et mørkt uten gatelys for å få full effekt av nordlyset.

Temmelig mørkt utenfor huset mitt, bor ganske landlig:)

og heldigvis forsvant skyene som var på besøk en liten stund, nå er det stjerneklart..

Skrevet

Tror faktisk jeg aldri har sett nordlys annet enn på bilde... Så jeg skal nok følge litt med i natt ja :-)

Ja, du får ta en titt ut etter midnatt:)

jeg har sett nordlys bare to ganger før, ene gangen var i trondheim og andre gangen for noen år siden her hvor jeg bor..

Skrevet

Temmelig mørkt utenfor huset mitt, bor ganske landlig:)

og heldigvis forsvant skyene som var på besøk en liten stund, nå er det stjerneklart..

Da er du heldig. Jeg bor jo i Trondheim og vi ser jo nordlyset en del. Om det er ikke er for kaldt så går jeg ut på verandaen og ser på det derfra. Da er jeg over nivået som gatelysene er på og får en mye bedre utsikt til det trolske lyset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...