ShitDiddelyDo Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 ... juleøl. Tester alltid ut diverse juleøl før jul. Stort sett butikkøl da det er for mye pes å gå på polet og betale nesten 30 kroner for en flaske. Til nå har jeg forsøkt følgende: Aas Julehvete. Veldig god! Ringnes Julebrygg. Fiiiin. Aas Juleøl. Smaker nøyaktig som i fjor. Min favoritt! CB Juleøl. Nesten like god som juleølen fra Aas. Juleøltida er en fin tid. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Holder butikkølet samme alkoholstyrke som vanlig pils? Bare brygget litt annerledes, mørkere osv? Altså slik at det man eventuelt må på polet for, er alkoholprosenten? Ikke kjøpt juleøl på mange år. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 Holder butikkølet samme alkoholstyrke som vanlig pils? Bare brygget litt annerledes, mørkere osv? Altså slik at det man eventuelt må på polet for, er alkoholprosenten? Ikke kjøpt juleøl på mange år. Jepp. Samme alkoholinnholdet som vanlig butikkøl. Den på polet har vel 5-7 %, tror jeg. Men den er rådyr. 26-30 kroner for 0.33-flasker. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Aas julehvete - der leste jeg "julehelvete"... Ups, sååå ille, tenkte jeg da ;o) 0 Siter
April Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Aas julehvete - der leste jeg "julehelvete"... Ups, sååå ille, tenkte jeg da ;o) Det samme gjorde jeg...) 0 Siter
musikeren Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Bare at ordentlig juleøll må ha en viss alkoholprosent, og det er ikke lov på butikken. Men Ringnes julebokk er tingen, spør du meg! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Kjeften på deg!! *høygravid med alkoholabstinenser* 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Jeg har en teori om at de som liker smaken av øl bare har max 3 smaksløker som virker. ;o) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Har de ikke jule-smirnoffice da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.