Gå til innhold

Julens høydepunkt er ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... juleøl.

Tester alltid ut diverse juleøl før jul. Stort sett butikkøl da det er for mye pes å gå på polet og betale nesten 30 kroner for en flaske.

Til nå har jeg forsøkt følgende:

Aas Julehvete. Veldig god!

Ringnes Julebrygg. Fiiiin.

Aas Juleøl. Smaker nøyaktig som i fjor. Min favoritt!

CB Juleøl. Nesten like god som juleølen fra Aas.

Juleøltida er en fin tid. :)

Skrevet

Holder butikkølet samme alkoholstyrke som vanlig pils? Bare brygget litt annerledes, mørkere osv? Altså slik at det man eventuelt må på polet for, er alkoholprosenten?

Ikke kjøpt juleøl på mange år.

Skrevet

Holder butikkølet samme alkoholstyrke som vanlig pils? Bare brygget litt annerledes, mørkere osv? Altså slik at det man eventuelt må på polet for, er alkoholprosenten?

Ikke kjøpt juleøl på mange år.

Jepp. Samme alkoholinnholdet som vanlig butikkøl.

Den på polet har vel 5-7 %, tror jeg.

Men den er rådyr. 26-30 kroner for 0.33-flasker.

Gjest Flystripa
Skrevet

Aas julehvete - der leste jeg "julehelvete"... Ups, sååå ille, tenkte jeg da ;o)

Skrevet

Aas julehvete - der leste jeg "julehelvete"... Ups, sååå ille, tenkte jeg da ;o)

Det samme gjorde jeg...:o)

Skrevet

Bare at ordentlig juleøll må ha en viss alkoholprosent, og det er ikke lov på butikken.

Men Ringnes julebokk er tingen, spør du meg!

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg har en teori om at de som liker smaken av øl bare har max 3 smaksløker som virker.

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...