Gå til innhold

Hvordan henger dere opp julekort??

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

Det begynner å komme julekort nå å jeg vil gjerne høre hvordan dere henger opp julekortene? Håper på å få noen bra forslag... Har tidigere år satt dem på kjøleskapet, men det syns jeg mest ser rotete ut. Jeg vil gjerne at alle skal vises på en bra måte.

Forslag??

Skrevet

Har dem i en kurv for julekort bare. Henger dem ikke opp noe sted

Skrevet

Jeg har en "klokkestreng" hengende på veggen, som er beregnet for julekort.

Jeg fikk den for etpar år siden hos min bestemor, hun er flink å gi bort små fine ting i personlige gaver. Ting jeg setter veldig stor pris på og som betyr mye for meg.

Når julen er over legger jeg julekortene i plastlommer i en perm. Har samlet julekort, andre kort, bursdagskort, takkekort osv i slike permer. Alltid hyggelig og mimre i slike permer ;-)

Skrevet

Vi henger de opp i et 2.5 meter langt sløyfebånd (2-3 cm bredde) som går vannrett fra ett punkt til et annet. Bruker røde og hvite kleklyper.

Før bodde vi slik til at det hang i trappeoppgangen i stua, nå har vi nytt hus og derfor ble plasseringen noe annerledes, båndet går fra karnappet i kjøkkenet og så vidt inn i stua.

Skrevet

Har en firkantet, hvit peis. Stiller alle julekortene tett-i-tett oppå den.

Skrevet

Har pleid å ha dem delvis stående oppå kjøleskapet (de doble) og feste resten med magneter på kjøleskapsdøra, men i år står microen oppå kjøleskapet så det blir litt verre. Tror jeg skal rydde av skrivebordet og sette dem der.

Skrevet

Jeg putter dem i en eske på kjøkkenet sånn for "syns skyld", og kaster dem etter jul.

Barnebilder tar jeg derimot vare på.

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg har sånn "Julepost" hengende på en krok. Der oppi puttes alle julebrev/bilder/kort.

Skrevet

Jeg har et langt bånd festet mellom to små spikere, og på den henges julekortene med små treklyper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...