Gjest MISN Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Jeg tenkte bake noen småkaker imorgen og lurer på om de holder seg til jul? Eller bør jeg fryse dem in - går det an?? 0 Siter
Gjest 3.kakemonster Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 tørre kaker holder seg i boks. Andre kaker kan oppbevares i fryser. 0 Siter
April Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 De holder seg godt til jul og vel så det om du baker i morgen. Oppbevares i tette kakebokser på et litt kjølig sted. Har aldri prøvd å fryse småkaker. 0 Siter
April Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 De holder seg godt til jul og vel så det om du baker i morgen. Oppbevares i tette kakebokser på et litt kjølig sted. Har aldri prøvd å fryse småkaker. Dette gjelder tørre småkaker. 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Småkaker, mener du da av type kjeks? 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Tørre småkaker som berlinerkranser, sandkaker, sjakkruter og pepperkaker holder seg omtrent i årevis. Jeg oppbevarte dem i tett boks i en litt kjølig matbod i kjelleren og de var like gode i mai året etter... ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.