Gå til innhold

Nå begynner jeg å få litt panikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle handle julegaver igår, med eldstemann. Det skar seg, da lillemann hadde vondt i ørene og vært mye våken natten før.

På ettermiddagen/kveld fikk mellomste spysyken. Og planen for idag var å reise til en oldefar to timer unna med julegaver.. Heldigvis reiste vi ikke, mellomste er i rimelig god form og spiser, men minstemann spydde to ganger i morges..

Nå kjenner jeg at jeg får litt panikk, har ikke fått handlet en eneste julegave til gubben, mathandlingen er også igjen og noen småjulegaver..

Tenk hvis vi tre andre og blir syke nå.. Jeg rekker ikke å bli ferig frykter jeg.

Nå angrer jeg virkelig på at jeg ikke gjorde mere før eksamene var ferdige!

(dog bra vi ikke fikk spysyke mens jeg hadde eksamener da)

Trenger litt trøst, føler at alt går til f*** nå!!!

Skrevet

Slapp av, det er ennå over ei uke igjen:) *klappe på kinnet*

Skal dere ha mye besøk i jula?

Sykdom er kjipe greier, men det er ikke så mye å gjøre med det. Såpass bør folk forstå. Sats på å bli friske til jul alle mann, og ta det hele enkelt!! Man kan få en god jul uten nyvasket tak og 7 hjemmebakte kakeslag på bordet også. Stress bare ødelegger.

God bedring til de små og lykke til til de store!

Skrevet

Slapp av, det er ennå over ei uke igjen:) *klappe på kinnet*

Skal dere ha mye besøk i jula?

Sykdom er kjipe greier, men det er ikke så mye å gjøre med det. Såpass bør folk forstå. Sats på å bli friske til jul alle mann, og ta det hele enkelt!! Man kan få en god jul uten nyvasket tak og 7 hjemmebakte kakeslag på bordet også. Stress bare ødelegger.

God bedring til de små og lykke til til de store!

Det er meningen vi skal bort en tur i romjulen selv, men det er ikke helt bestemt.

Alt er bare så svart nå. Det verste jeg vet om er spysyken, blir helt depressiv, og får ikke gjort noe. I tillegg stopper jeg å spise/drikke selv, uten at det er jeg som er syk....

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"har ikke fått handlet en eneste julegave til gubben,"

Hvor mange julegaver bruker du å gi ham da? Min kjære får bare en gave av meg. Jeg bruker bare å få en fra han også.

Skrevet

Det er meningen vi skal bort en tur i romjulen selv, men det er ikke helt bestemt.

Alt er bare så svart nå. Det verste jeg vet om er spysyken, blir helt depressiv, og får ikke gjort noe. I tillegg stopper jeg å spise/drikke selv, uten at det er jeg som er syk....

Huff, nei spysyken er ikke noe moro. Det positive med den er at den sjelden varer mer enn et par dager.

Skrevet

"har ikke fått handlet en eneste julegave til gubben,"

Hvor mange julegaver bruker du å gi ham da? Min kjære får bare en gave av meg. Jeg bruker bare å få en fra han også.

Hei.

Det avhenger veldig av hvor mye som blir lagt i gavene. Noen ganger en gave, andre ganger mange gaver. Vi er begge sånne som liker å lage mange små pakker/overraskelser.

Det være seg pent undertøy, verktøy, datautstyr osv ;-)

Skrevet

Huff, nei spysyken er ikke noe moro. Det positive med den er at den sjelden varer mer enn et par dager.

Sant nok!

Tusen takk for oppmuntrende ord!

*klem*

Skrevet

Slapp nå heeelt av. Det er ikke mye du har igjen å gjøre, tror det er helt normalt på denne tiden.

Ja, det er kjipt når barn eller voksne blir syke rett før jul. Ja, det er ekstra stress i denne tiden. Men jul blir det uansett, det kan jeg love deg.

Skrevet

Slapp nå heeelt av. Det er ikke mye du har igjen å gjøre, tror det er helt normalt på denne tiden.

Ja, det er kjipt når barn eller voksne blir syke rett før jul. Ja, det er ekstra stress i denne tiden. Men jul blir det uansett, det kan jeg love deg.

Tusen takk for trøst!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hei.

Det avhenger veldig av hvor mye som blir lagt i gavene. Noen ganger en gave, andre ganger mange gaver. Vi er begge sånne som liker å lage mange små pakker/overraskelser.

Det være seg pent undertøy, verktøy, datautstyr osv ;-)

Jeg leste nå innlegget ditt høyt for min mann. Han mener at han har blitt mishandlet på det groveste i alle år, som bare har fått en pakke ;-)

Det er vanskelig nok for meg å komme på gaveide' til den ene, så det er bra for meg at vi ikke bruker å gi hverandre fler.

Men det er sikkert hyggelig for de som er mer kreative enn meg, bare det ikke blir et forventningspress av det.

Skrevet

Tusen takk for trøst!

Mamma kom hjem fra sykehuset med andremann på lillejulaften et år. Ingenting var klart, da han var for tidlig født og de hadde vært der lenge. Men jula ble fin allikevel :)

Dette går seg nok til. Du trenger bare et par effektive dager for å få alt i vater. Og selv om du ikke får absolutt alt i vater, så skal du se du glemmer det når roen senker seg klokka fem på julaften :)

Skrevet

Jeg leste nå innlegget ditt høyt for min mann. Han mener at han har blitt mishandlet på det groveste i alle år, som bare har fått en pakke ;-)

Det er vanskelig nok for meg å komme på gaveide' til den ene, så det er bra for meg at vi ikke bruker å gi hverandre fler.

Men det er sikkert hyggelig for de som er mer kreative enn meg, bare det ikke blir et forventningspress av det.

Jeg er vant til å gi flere gaver, til søsken gir jeg en "hovedgave" og en eller to små ekstragaver som ikke koster mange kronene. Ungene får en storgave hver og ofte et klesplagg, en bok / film og noe annet småtteri i tillegg.

Kjæresten varierer det med, men som regel får han mange! :o) I år blir et vel 2 gaver som koster ca. 3-400,- + 2-3 gaver ved siden av.

Det er jo så gøy! :o)

Skrevet

Jeg er vant til å gi flere gaver, til søsken gir jeg en "hovedgave" og en eller to små ekstragaver som ikke koster mange kronene. Ungene får en storgave hver og ofte et klesplagg, en bok / film og noe annet småtteri i tillegg.

Kjæresten varierer det med, men som regel får han mange! :o) I år blir et vel 2 gaver som koster ca. 3-400,- + 2-3 gaver ved siden av.

Jeg ønsker meg også en kjæreste som jeg kan gi julepresanger til. Det høres så gøy ut!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Her har vi helt klart ulike tradisjoner. Så lenge dere syns det er gøy å gi hverandre mange gaver, må dere bare kose dere. For meg hadde det blitt pes å måtte kjøpe flere til hver, men så har jeg aldri vært en shopper.

Skrevet

Jeg ønsker meg også en kjæreste som jeg kan gi julepresanger til. Det høres så gøy ut!

Kjæresten min sier jeg ikke må kjøpe så mye til ham (han elsker at jeg gjør det da!), men det er jo så moro! Og jeg finner stadig noe som jeg synes han skulle hatt, eller det hadde vært morsomt å gi ham eller noe han en gang for lenge siden tilfeldigvis nevnte at han ønsker seg. :o)

Skrevet

Her har vi helt klart ulike tradisjoner. Så lenge dere syns det er gøy å gi hverandre mange gaver, må dere bare kose dere. For meg hadde det blitt pes å måtte kjøpe flere til hver, men så har jeg aldri vært en shopper.

Jeg er ingen storshopper jeg heller, har det som regel helt klart før jeg begynner på butikkrunde.

Til kjæresten har jeg i år handlet et par av gavene via nettet, noe på den lokale dagligvaren og en er hos "strikkersken" ennå, blir vel ferdig i løpet av helga antar jeg. :o) I år jeg er usigelig fornøyd med hva han får altså! :o)

Skrevet

Jeg er ingen storshopper jeg heller, har det som regel helt klart før jeg begynner på butikkrunde.

Til kjæresten har jeg i år handlet et par av gavene via nettet, noe på den lokale dagligvaren og en er hos "strikkersken" ennå, blir vel ferdig i løpet av helga antar jeg. :o) I år jeg er usigelig fornøyd med hva han får altså! :o)

Hva får han da? Nysgjerrig

Skrevet

Kjæresten min sier jeg ikke må kjøpe så mye til ham (han elsker at jeg gjør det da!), men det er jo så moro! Og jeg finner stadig noe som jeg synes han skulle hatt, eller det hadde vært morsomt å gi ham eller noe han en gang for lenge siden tilfeldigvis nevnte at han ønsker seg. :o)

Du høres ut som en oppmerksom og snill kjærest:) Men det ER noe i det at det er en større (eller ihvertfall minst like stor) glede å gi enn å få. Skulle bare helst vært litt rikere. Nå har jeg ikke råd til å gi folk det jeg helst vil. Sukk. Sånn er det å være student...Så i grunnen er det kanskje bra at jeg er single. Å ha kjæreste blir for kostbart;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ikke rart at du gleder deg til jul :-)

Koselig når man gleder seg til å se andre pakke opp gavene.

Skrevet

Hva får han da? Nysgjerrig

Satser på at han ikke leser her inne - i år finner han følgende fra meg til seg under juletreet:

- et håndtegnet portrett av hesten sin (det er ikke jeg som har tegnet det nei!)

- en dvd, Pirates of the Caribbean 2

- ull-stillongs

- hjemmearkiv

- tovede fingervanter (om strikkersekn blir ferdig og de blir bra da!)

Første og siste punkt regner jeg med blir noe kostbare, resten koster ikke så mye.

Og så får hesten ny grime og dombjellekrans... Jeg er virkelig håpløs! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...