candyqueen_83 Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Satser på at han ikke leser her inne - i år finner han følgende fra meg til seg under juletreet: - et håndtegnet portrett av hesten sin (det er ikke jeg som har tegnet det nei!) - en dvd, Pirates of the Caribbean 2 - ull-stillongs - hjemmearkiv - tovede fingervanter (om strikkersekn blir ferdig og de blir bra da!) Første og siste punkt regner jeg med blir noe kostbare, resten koster ikke så mye. Og så får hesten ny grime og dombjellekrans... Jeg er virkelig håpløs! ) Så koselige gaver Han blir nok veldig fornøyd 0 Siter
Gjest internett-handel Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Det går an å kjøpe julegaver over nettet. Sjekk lekebutikker og bokhandlere. Da slipper du gå ut i det hele tatt. 0 Siter
alwaysme Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 Det går an å kjøpe julegaver over nettet. Sjekk lekebutikker og bokhandlere. Da slipper du gå ut i det hele tatt. Fristen for Nord-Norge er gått ut. (garantien for at det kommer frem til jul) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.