Gjest Frederikken Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Hei! Jeg har en pakke med Fjordland risengrynsgrøt i kjøleskapet - som går ut på dato den 19. Jeg kommer imdlertid ikke til å få spist den innen denne datoen - da jeg skal reise bort. Spørsmålet er da; går det an å fryse en uåpnet pakke med risengrynsgrøt? Og hvordan gjør jeg i så fall dette? 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Det tror jeg går veldig bra. Bare hiv den i frysen og steng igjen;) Når du skal spise den, er det kanskje en fordel å tine den litt i vannbad, før du evt. varmer den i mikro´n. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Bare putt hele greia i fryseren.. Når du skal spise den kan du bare ta den opp litt før og varme den i en kjele. 0 Siter
zupernova Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Vi spiste det i går, og det stod på pakken at den kan fryses hvis nødvendig, men at kvaliteten kan forringes noe, så regner med det går fint ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.