Gå til innhold

Hvor mange julegaver til din kjære?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Inspirert av tråden under her:

Hvor mange julegaver får din kjære av deg? Min får bare en og jeg får en tilbake.

Jeg har alltid tenkt at juleaften er mest for barna, det er de som skal få mange gaver, mens vi voksne ikke trenger det.

Mine svigerforeldre har alltid gitt hverandre flere gaver, mens jeg ikke kan huske at mine foreldre har gitt hverandre gaver.

Så - hva gjør dere?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

4

• Gyda

3

• mariaflyfly

3

• Anki

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En liten ting til hver, bare. I tillegg kjøper vi ofte noe stort felles, eller en ferietur.

Den beste julegaven jeg har fått av han er en halv oppvaskmaskin - det året fikk han det samme av meg, bare den andre halvparten :)

Skrevet

Det blir vår første jul sammen så jeg vet ikke ennå :) Jeg har kjøpt en dyr gave til han, men skal prøve å finne en eller to smågaver også :)

Hvor mange jeg får vet jeg ikke :)

Skrevet

Jeg får vel svare her og?

Som jeg sa - som regel en hovedgave og noen smågaver i tillegg. Det kommer seg på rundt en tusing, i år går det litt over tror jeg, det tok av litt. :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

En liten ting til hver, bare. I tillegg kjøper vi ofte noe stort felles, eller en ferietur.

Den beste julegaven jeg har fått av han er en halv oppvaskmaskin - det året fikk han det samme av meg, bare den andre halvparten :)

LOL!

Jammen godt at han fikk den andre halvparten av oppvaskmaskinen, ellers hadde det blitt en stusselig gave på deg ;-)

Hyggelig å se nicket ditt på dol forresten!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg får vel svare her og?

Som jeg sa - som regel en hovedgave og noen smågaver i tillegg. Det kommer seg på rundt en tusing, i år går det litt over tror jeg, det tok av litt. :o)

Bare hyggelig at du svarer her også, kan du skjønne :-D

Skrevet

LOL!

Jammen godt at han fikk den andre halvparten av oppvaskmaskinen, ellers hadde det blitt en stusselig gave på deg ;-)

Hyggelig å se nicket ditt på dol forresten!

:-)

Det blir visst ikke så mye doling for tiden, nei...

Skrevet

Han får som regel én "hovedgave". Men så vanker det av og til noen ekstra også.

Men de kan være like gjerne fra nissen, juletreet, osv.

Skrevet

Han får som regel én "hovedgave". Men så vanker det av og til noen ekstra også.

Men de kan være like gjerne fra nissen, juletreet, osv.

*Hehe* Det er nok noen til "NavnetPåGården-bonden" fra Bonkjerringa og til "Far fra HestensNavn" hos oss også ja. :o)

Skrevet

Min halvdel pleier å få en "hovedgave" og noen små ved siden av.

I år har det vanket en stygt dyr gave så da blir det bare en fra meg, og så er det tre fra ungene.

Han selv liker også å gi en stor gave, han liker mest å gi noe som skinner og som har diamanter på ;)

Skrevet

Tja. I år gir jeg min kjære, altså meg, en tur til Thailand. Min kjære, fortsatt meg, får sannsynligvis også et digitalkamera, av sin kjære, meg.

I tillegg får min kjære, meg, en forsinket julegave 31/12 når Twin Peaks Sesong 2 dukker opp. Den ligger og venter på min kjære når han, jeg, kommer hjem fra Thailand.

It's nice to be loved.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tja. I år gir jeg min kjære, altså meg, en tur til Thailand. Min kjære, fortsatt meg, får sannsynligvis også et digitalkamera, av sin kjære, meg.

I tillegg får min kjære, meg, en forsinket julegave 31/12 når Twin Peaks Sesong 2 dukker opp. Den ligger og venter på min kjære når han, jeg, kommer hjem fra Thailand.

It's nice to be loved.

Din kjære er usedvanlig heldig ;-)

Skrevet

Din kjære er usedvanlig heldig ;-)

Ja, men min kjære er en fin fyr.

Bomma litt på datoen her. Twin Peaks Sesong 2 kommer ut 31/1. Ikke 31/12. Og 31/1 er jeg i Thailand. Det er jeg ikke 31/12.

Sånn!

Skrevet

Vi gir ikke hverandre noe.Vi gjør som annegunn,lenger nede i tråden, sparer pengene og tar heller en ferietur sydover.

Skrevet

*Hehe* Det er nok noen til "NavnetPåGården-bonden" fra Bonkjerringa og til "Far fra HestensNavn" hos oss også ja. :o)

:-D

Gjest Debra irl
Skrevet

It's nice to be loved.

Har sesong 2 kommet nå? Hvor fikk du tak i den??? Det hadde vært SÅ rått å gi den til lillesøster til bursdagen.

Skrevet

Sjelden vi kjøper julegave til hverandre. Vi bruker heller å kjøpe oss noe dyrt vi trenger til huset.

Skrevet

I år gir vi en gave til hverandre. Prioriterer heller ting til det nye huset som vi trenger.

Skrevet

Jeg har kjøpt fire i år, og i fjor kjøpte jeg fem(men to av de var i samme pakke og "hørte" sammen)..I år er en av gavene dyr, to av de 200-400 kr og den siste er en småting. Det er ting jeg vet han ønsker seg, og som han blir glad for, så da synes jeg det er hyggelig å gi dem selv om det ble litt dyrt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...