Gå til innhold

Hvor mange julegaver til din kjære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja. I år gir jeg min kjære, altså meg, en tur til Thailand. Min kjære, fortsatt meg, får sannsynligvis også et digitalkamera, av sin kjære, meg.

I tillegg får min kjære, meg, en forsinket julegave 31/12 når Twin Peaks Sesong 2 dukker opp. Den ligger og venter på min kjære når han, jeg, kommer hjem fra Thailand.

It's nice to be loved.

Jeg er sikker på din kjære blir glad og fortjener alt sammen.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

4

• Gyda

3

• mariaflyfly

3

• Anki

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi har pleid og gi hverandre en stor gave.

Og så hender det at jeg finner litt sånn småtteri fra meg og guttungen.

I år har vi bestemt at vi bare kjøper en liten pakke hver, og så spanderer vi på oss nye jakker på nyåret.

Skrevet

Vi tok jula på forskudd i år - og kjøpte oss digital speilrefleks m/ tilbehør i sommer - noe mer julegave til hverandre enn dét trenger vi ikke :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, men min kjære er en fin fyr.

Bomma litt på datoen her. Twin Peaks Sesong 2 kommer ut 31/1. Ikke 31/12. Og 31/1 er jeg i Thailand. Det er jeg ikke 31/12.

Sånn!

Det er viktig å ha orden på datoene :-)

Og som resten av dol, så gleder jeg meg til ferierapporten fra deg og din kjære, altså deg.

Skrevet

Har sesong 2 kommet nå? Hvor fikk du tak i den??? Det hadde vært SÅ rått å gi den til lillesøster til bursdagen.

Den kommer ut 31/1.

Sjekk ut www.dvdstrax.com

Forhåndsbestilte den for 179 kroner for noen uker siden (aner ikke om den koster det samme i dag).

Skrevet

Vi kjøper ikke gaver til hverandre i år. Litt ustabil økonomi så vi får heller se i mars-april om vi har penger til å unne oss noe. :)

Skrevet

Vi har vel pleid å holde oss til en gave hver. Prøver som regel å gjøre det billig i og med at vi ikke har så god økonomi (mannen er ferdigstudert til våren - hurra!), men jeg har jukset i år og brukt aaaaaltfor mye penger.

Han får en flytime :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vi har vel pleid å holde oss til en gave hver. Prøver som regel å gjøre det billig i og med at vi ikke har så god økonomi (mannen er ferdigstudert til våren - hurra!), men jeg har jukset i år og brukt aaaaaltfor mye penger.

Han får en flytime :o)

Det var litt av en gave! Regner med at dette er noe han er interesert i, så han blir overrasket og glad?

Skrevet

Det var litt av en gave! Regner med at dette er noe han er interesert i, så han blir overrasket og glad?

Jepp, gjett om jeg gleder meg til å se ansiktsuttrykket når han pakker opp! Tenkte å pakke inn et lite lekefly med lapp på taket :o)

Han fortjener noe ekstra i år, han har jobbet livet av seg med både skole og jobb, og har i tillegg vært en super pappa for lillemor.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jepp, gjett om jeg gleder meg til å se ansiktsuttrykket når han pakker opp! Tenkte å pakke inn et lite lekefly med lapp på taket :o)

Han fortjener noe ekstra i år, han har jobbet livet av seg med både skole og jobb, og har i tillegg vært en super pappa for lillemor.

"Han fortjener noe ekstra i år, han har jobbet livet av seg med både skole og jobb, og har i tillegg vært en super pappa for lillemor."

Da er det ekstra hyggelig at du viser han hvor mye du setter pris på det :-)

Gjest NTNU-studenten
Skrevet

I desember måned er vi ganske blakke begge to (vi er studenter), så vi handler ikke julegave® til hverandre. Vi unner oss heller noe ekstra i januar og/eller august, siden vi har litt mer penger enn vanligvis da :)

Gjest Debra irl
Skrevet

Den kommer ut 31/1.

Forhåndsbestilte den for 179 kroner for noen uker siden (aner ikke om den koster det samme i dag).

TAKK for hjelpen. Sjekker ut prompte.

Gjest Debra irl
Skrevet

Den kommer ut 31/1.

Men skal jeg bestille season2, eller season 2 part 1? Jeg så på TP da det gikk på tv, men hva skal jeg forholde meg til av dvd'ene?

Skrevet

Mannen min har fått en ganske dyr gave i år som var kombinert bursdag og julegave. Det er en ting han har ønsket seg i lang tid. Han fikk den litt før jul fordi det falt seg sånn at det ble mest praktisk. Derfor får han også en liten ekstragave på selve julaften fra oss. Vanligvis holder det med en gave.

Skrevet

Tja. I år gir jeg min kjære, altså meg, en tur til Thailand. Min kjære, fortsatt meg, får sannsynligvis også et digitalkamera, av sin kjære, meg.

I tillegg får min kjære, meg, en forsinket julegave 31/12 når Twin Peaks Sesong 2 dukker opp. Den ligger og venter på min kjære når han, jeg, kommer hjem fra Thailand.

It's nice to be loved.

Din kjære er utrolig heldig :)

Skrevet

Min kjære får faktisk ingen i år, og jeg skal ikke få noe av han heller. Vi snakka om det, at vi bruker så vanvittige summer på flybilletter for tida, at vi skal heller ta en helaften på byens beste spisested neste gang jeg kommer til hans hjemby. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

En julegave og en bursdagsgave. Han har bursdag i desember også, så det blir nok av utgifter denne måneden.

Skrevet

Min kjære får en stor gave fra meg, så kjøper alle barna en liten ting hver. Han er veldig glad i marsipan og sjokolade, så prøver hvert år å finne en veldig stor marsipangris. Det hender jeg finner en på 1 kg, og da blir jo mannen helt vill. sånn utenom marsipanen går det i favoritt-konfekt og sokker og boxere.

Jeg liker godt å kjøpe gaver til han, og han liker å få :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Min kjære får faktisk ingen i år, og jeg skal ikke få noe av han heller. Vi snakka om det, at vi bruker så vanvittige summer på flybilletter for tida, at vi skal heller ta en helaften på byens beste spisested neste gang jeg kommer til hans hjemby. :)

Er det en ny kjære i ditt liv? Gratulerer, det var nytt for meg :-)

Skrevet

Er det en ny kjære i ditt liv? Gratulerer, det var nytt for meg :-)

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...