fast leser Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Nå synger Jan Werner. Det er så vakkert som fy. Underlig å tenke på. Blir så rørt. Måtte bare si det et sted nå. 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Ja, har vel begynt å grine ikke bare en, to eller tre ganger siste timen. 0 Siter
fast leser Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 Ja, har vel begynt å grine ikke bare en, to eller tre ganger siste timen. Godt, så er vi to om det. Tenk,stemmen hans spente over fire oktaver! Og når han ble spurt om vilken dur han ville synge i, smilte han og sa, det er det samme , det. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Ja, det var nydelig. Stemmeprakten var virkelig super. Nøt programmet til fulle- og sitter vemodig igjen. 0 Siter
Colette Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Jeg hadde et nesten religiøst forhold til Jan Werner. Stemmen, personen..det finnes ikke noen som ligner, og det kommer det heller aldri til å gjøre, tror jeg. Det var en time som krevde mye av meg, det var så ufattelig vondt og godt på samme tid. Gråter... 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Ja jeg så programmet ..... vemodig å tenke på at han ikke er her blandt oss mer. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Han hadde en fantastisk stemme. Det var et flott program som viste hele hans spekter. 0 Siter
tula Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Så programmet jeg også! Skikkelig nydelig og vemodig. Måtte tørke et par tårer som lurte i øuekroken ja;) Og ja, det er skikkelig trist at han ikke er blant oss lenger og kan glede oss med sine store stemme! 0 Siter
simane Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Ufattelig tragisk at han gikk bort så tidlig!!! Jeg forgudet både stemmen hans og hans personlighet. Jeg også satt med tårer i øyekroken. Musikken hans vil helt sikkert leve bestandig, iallefall på mitt stereoanlegg. 0 Siter
Anki Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Godt, så er vi to om det. Tenk,stemmen hans spente over fire oktaver! Og når han ble spurt om vilken dur han ville synge i, smilte han og sa, det er det samme , det. Jeg måtte le litt da jeg hørte den kommentaren ja. "Spill som det passer deg best, du - for meg er det det samme..." Herlig, og det sier mye om talentet hans! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.