Gå til innhold

Akkurat nå på NRK1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå synger Jan Werner. Det er så vakkert som fy. Underlig å tenke på. Blir så rørt. Måtte bare si det et sted nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har vel begynt å grine ikke bare en, to eller tre ganger siste timen. ;)

Skrevet

Ja, har vel begynt å grine ikke bare en, to eller tre ganger siste timen. ;)

Godt, så er vi to om det.

Tenk,stemmen hans spente over fire oktaver! Og når han ble spurt om vilken dur han ville synge i, smilte han og sa, det er det samme , det.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, det var nydelig.

Stemmeprakten var virkelig super. Nøt programmet til fulle- og sitter vemodig igjen.

Skrevet

Jeg hadde et nesten religiøst forhold til Jan Werner. Stemmen, personen..det finnes ikke noen som ligner, og det kommer det heller aldri til å gjøre, tror jeg. Det var en time som krevde mye av meg, det var så ufattelig vondt og godt på samme tid.

Gråter...

Gjest tv-tittern
Skrevet

Ja jeg så programmet ..... vemodig å tenke på at han ikke er her blandt oss mer.

Skrevet

Han hadde en fantastisk stemme. Det var et flott program som viste hele hans spekter.

Skrevet

Så programmet jeg også! Skikkelig nydelig og vemodig. Måtte tørke et par tårer som lurte i øuekroken ja;)

Og ja, det er skikkelig trist at han ikke er blant oss lenger og kan glede oss med sine store stemme!

Skrevet

Ufattelig tragisk at han gikk bort så tidlig!!! Jeg forgudet både stemmen hans og hans personlighet. Jeg også satt med tårer i øyekroken.

Musikken hans vil helt sikkert leve bestandig, iallefall på mitt stereoanlegg.

Skrevet

Godt, så er vi to om det.

Tenk,stemmen hans spente over fire oktaver! Og når han ble spurt om vilken dur han ville synge i, smilte han og sa, det er det samme , det.

Jeg måtte le litt da jeg hørte den kommentaren ja. "Spill som det passer deg best, du - for meg er det det samme..." Herlig, og det sier mye om talentet hans!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...