Gå til innhold

Trenger jeg juletre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har, som tidligere nevnt, kjøpt meg ny leilighet. Min egen skal legges ut for salg rett over nyttår, dvs at eiendomsmegleren kommer i romjula engang for å ta bilder til annonse etc. Det må med andre ord gjøres rent/ryddes/bortsettes osv. for at leiligheten skal se størst mulig ut, samt mest mulig innbydende.

Så da lurer jeg på, trenger jeg juletre/pynte til jul?

Ungene drar til pappaen sin på lille juleaften, og kommer hjem 2. dag. Da drar vi rett ut på familiebesøk. Jeg er borte både juleaften og 1. dag, og øvrige dager i romjula går altså med til rydding.

Hva hadde dere gjort?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Siden du håper at vi skal si at du ikke trenger å ha juletre og pynte til jul, så gjør jeg det for deg :-)

Du trenger ikke å pynte til jul, siden barna dine får oppleve det hos pappaen sin. Gjør det så enkelt og greit for deg selv som mulig.

Og lykke til med salget.

Skrevet

Det er ikke noe kjekt med julepyntet hus i salgprospektet i januar.

Hvis du føler du ikke lider noe nød uten juletre hadde jeg absolutt droppet det i år.

Skrevet

Siden du håper at vi skal si at du ikke trenger å ha juletre og pynte til jul, så gjør jeg det for deg :-)

Du trenger ikke å pynte til jul, siden barna dine får oppleve det hos pappaen sin. Gjør det så enkelt og greit for deg selv som mulig.

Og lykke til med salget.

Hehe....du tok poenget ja..:-)

Det er jo minsten jeg har litt dårlig samvittighet ovenfor (eldstemann kunne ikke brydd seg mindre), men hun for det jo som du sier, hos pappaen.

Skrevet

Hadde ikke kjøpt juletre, og pyntet minst mulig.

Takk, jeg hører på deg - du er en fornuftig dame..:-)

Skrevet

Det er ikke noe kjekt med julepyntet hus i salgprospektet i januar.

Hvis du føler du ikke lider noe nød uten juletre hadde jeg absolutt droppet det i år.

Jeg hoster og nyser så fort jeg får treet inn i stua, så jeg er bare glad til..:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe....du tok poenget ja..:-)

Det er jo minsten jeg har litt dårlig samvittighet ovenfor (eldstemann kunne ikke brydd seg mindre), men hun for det jo som du sier, hos pappaen.

Så lenge minsten får det hos pappaen, så blir hun nok fornøyd. Skulle hun komme til å nevne noe om det, så bare minn henne på at det står et juletre og venter på henne der.

Sånn, nå er all dårlig samvittighet vasket bort av Ulvinnen ;-)

Skrevet

Så lenge minsten får det hos pappaen, så blir hun nok fornøyd. Skulle hun komme til å nevne noe om det, så bare minn henne på at det står et juletre og venter på henne der.

Sånn, nå er all dårlig samvittighet vasket bort av Ulvinnen ;-)

....kommer du å vasker resten også? :-D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

....kommer du å vasker resten også? :-D

Godt forsøk!

Men jeg har dessverre mer enn nok å vaske her, er jeg redd.

Skrevet

Nei, du trenger ikke tre. Jeg skal heller ikke ha tre, bare dattera mi som kommer etter jobb på julaften og må gå tidlig fordi hun har tidligvakt 1.dag og minstemann skal til faren hele jula.

Skrevet

Godt forsøk!

Men jeg har dessverre mer enn nok å vaske her, er jeg redd.

Det er helt i orden så lenge du har kommet med så klokt svar:)

Skrevet

Nei, du trenger ikke tre. Jeg skal heller ikke ha tre, bare dattera mi som kommer etter jobb på julaften og må gå tidlig fordi hun har tidligvakt 1.dag og minstemann skal til faren hele jula.

Jeg har bestemt meg nå..., det blir ingen pynting hos meg denne jula:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er helt i orden så lenge du har kommet med så klokt svar:)

:-)

Det er ikke uten grunn at jeg før hadde nicket lurulf - en lur ulv!

Skrevet

Nei, du skal legge ut salgsannonsen like over jul og da er folk flest så drittlei alt som heter julepynt og stæsj at de er nær ved å spy - så dropp juletreet du.

Skrevet

Du kunne jo kjøpe et lite ferdigpyntet kunstig tre (jada, noen av dem er faktisk nokså pene), for da er det lett å rydde bort. Evt. ta fram 3-4 av din egen favorittjulepynt, slik at du får litt julefølelse samtidig som det er lett å fjerne når de skal fotografere leiligheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...