Gå til innhold

Farger/toner du håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg har slutta. Det var spennende å se hvilken farge jeg hadde og fargen var helt grei den.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nei.

Har aldri gjort det. Men det er mulig jeg gjør det dersom det dukker opp grå hår... (?)

Skrevet

Nei, jeg har slutta. Det var spennende å se hvilken farge jeg hadde og fargen var helt grei den.

Jeg farger håret ja, men det har ingenting med grå hår og gjøre..

I mkn famile er det sjelden man får grå hår før man er nærmere åtti.

Skrevet

Ikke til "daglig", men jeg skal ta en minicolor til jul. :o)

Har de siste årene pleid å stripe håret 1-2 ganger i året for å skjule de grå hårene, men liker også å ta en minicolor innimellom for håret blir så blankt og fint av det, men jeg gjør det bare et par ganger i året.

Gjest NTNU-studenten
Skrevet

Ja, jeg farger håret, men de er et resultat av at jeg jobbet i frisørsalong tidligere. (kjekt å ha noe å legge skylden på ;)) Har ikke grå hår eller noe sånt, men den naturlige hårfargen min er en veldig ubestemmelig mellom-blondaktig farge, som ikke er særlig pen. Derfor foretrekker jeg å farge håret i en gylden brunfarge.

Skrevet

"I mkn famile er det sjelden man får grå hår før man er nærmere åtti."

Pussig. Min mormor var etter sigende kritthvit i håret da hun var 40. Jeg kommer ikke til å være det så tidlig, men jeg er nok både grå og hvit lenge før jeg fyller 80! :o)

Skrevet

Jeg liker å farge håret og legge inn litt striper/ulike farger for å få litt liv i håret. Håret mitt er ganske uregjerlig! Så jeg liker å vite at fargen er bra om ikke annet :o)

Skrevet

Jeg hadde til min overraskelse ikke noe særlig grått jeg heller.

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg tar lyse striper, fordi jeg er den lykklige vinner av ellers nokså trasig hårfarge.

:o)

Gjest josefine1
Skrevet

Striper det, har vel gjort det i noen og tjue år nå :)

Skrevet

Jepp. Farger det med gjevne mellomrom. Varierer litt på fargen, og bruker stort sett hjemmefarge.

Gjest Flystripa
Skrevet

Ja. Jeg må sprite opp fargen litt av og til. Har dessuten noen "fargeløse" tuster :-I

Søren at jeg ikke arvet tin mormors hårmanke... Hun er 87 år, og har brunt hår, ikke et eneste grått et å spore der, nei.

Skrevet

Farger håret et par ganger i åretm, som regel i forbindelse med striping. Ofte minicolorasjon, som går gradvis ut av håret. Noen av mine venninner farger det ofte, så de er vel trolig helt grå. Selv har jeg bare noen få av det slaget!

Skrevet

Jeg har lyse striper i håret. Ikke bare pga farven, men også fordi håret mitt blir enkelere å stelle.

siste striping hos frisøren var ikke helt vellykket da. Det er litt gult :( ;(

Skrevet

Jepp. Jeg tør forresten ikke la være nå lengre. Vil helst ikke vite om jeg begynner å få grå hår... Siden jeg har så mørkt hår synes evettuelle grå hår tidlig. Faren min hadde kullsvart hår og begynte nok å bli grå når han var på min alder :-/

ylvali1365381015
Skrevet

Aner ikke, men jeg gjør det iallefall.

Før for variasjonens del - har en nydelig mørk farge naturlig, men man blir jo lei alt i lengden.

Nå har jeg fått mine første grå hår... :-( De er ikke mange, men siden jeg har såppas mørkt hår, synes de. Og ikke vet jeg hva som er gjennomsnittlig alder for grå hår (det blir vel som m barbering-alle gjør det, så ingen vet lenger hva som er naturlig), men jeg føler meg for ung til å la dem synes.

Jeg er 33, og det er vel mange som i denne alderen har fått sitt første grå... Men jeg ser sjelden kvinner som lar dem komme til syne... Når mine grå ikke lenger er en tre-fire, men blir et overlegent flertall, skal jeg la dem komme til sin rett.

Det er stilig med sølvmanke, synes jeg! Men kanskje ikke før man er minst 40...?

Og menn har som vanlig mere slack her, som så ofte ellers, fy så sur jeg kan bli på disse forskjellene! :-(

Men det er patetisk med 60 år gamle damer (og menn) som har en fargehjelm på hodet...

Jeg skal ikke bli en av dem. Jeg vil aldres med stil og verdighet, ikke panisk og fornektende.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...