Gå til innhold

FU: Mensen og vekt

Anbefalte innlegg

Gjest TanteRød
Skrevet

1.Pleier du å gå opp i vekt før/under mensen?

2.Hvor mye går du opp?

3.Når går vekten ned igjen?

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg går opp, gjevnt og trutt.

Dessverre har ikke kroppen min skjønt at den kan gå ned igjen år menstrasjon er ferdig. Så det blir bare mer og mer kan man si.

*skjerper seg*

;o)

Gjest TanteRød
Skrevet

Jeg går opp, gjevnt og trutt.

Dessverre har ikke kroppen min skjønt at den kan gå ned igjen år menstrasjon er ferdig. Så det blir bare mer og mer kan man si.

*skjerper seg*

;o)

Hihi;)

Skrevet

Går faktisk opp 1 til 2 kg i uka mi. De kommer i begynnelsen av perioden, og forsvinner et par dager etter. Og det skjer hver gang.

På meg ser det ut som de legger seg på magen:(

Skrevet

Ja, jeg går opp 1-2 kg rett før mensen. De forsvinner mot slutten av mensen.

Gjest TanteRød
Skrevet

Går faktisk opp 1 til 2 kg i uka mi. De kommer i begynnelsen av perioden, og forsvinner et par dager etter. Og det skjer hver gang.

På meg ser det ut som de legger seg på magen:(

Omtrent som hos meg, det. Det er rart...Samme hver gang, ja. Lurer på hva det kommer av at vi samler på oss væske(for det er vel det det er)?

Skrevet

Veier folk seg daglig for å finne ut sånt eller?

Veier meg liksom en gang i halvåret jeg, og da er det tilfeldig om jeg har mensen eller ikke.

Gjest TanteRød
Skrevet

Ja, jeg går opp 1-2 kg rett før mensen. De forsvinner mot slutten av mensen.

Som meg, det da.

Gjest TanteRød
Skrevet

Veier folk seg daglig for å finne ut sånt eller?

Veier meg liksom en gang i halvåret jeg, og da er det tilfeldig om jeg har mensen eller ikke.

Jeg veier meg flere ganger i uka. Det slår aldri feil, er mensen på vei, er det minst 1 kg ekstra. Lurte på om det er det som er vanlig.

Skrevet

1. Begynner å ese ut noen dager før.

2. ca 2kg

3. en dag eller to etter mens er ferdig

Caloni Makaroni
Skrevet

Ei jeg kjenner går opp 7 kilo hver gang hun har mensen. Jeg tror ikke det hører til normalen ;)

Hun går ned igjen etterpå (hun går ikke opp syv kilo i måneden, liksom ;) )

Gjest TanteRød
Skrevet

1. Begynner å ese ut noen dager før.

2. ca 2kg

3. en dag eller to etter mens er ferdig

Takk:) (Alt man lurer på..)

Gjest TanteRød
Skrevet

Ei jeg kjenner går opp 7 kilo hver gang hun har mensen. Jeg tror ikke det hører til normalen ;)

Hun går ned igjen etterpå (hun går ikke opp syv kilo i måneden, liksom ;) )

Oi!!!! Da skal jeg nok ikke klage over 1-2 kg pluss:-p

7 kg må vel vises ganske godt også?

Caloni Makaroni
Skrevet

Oi!!!! Da skal jeg nok ikke klage over 1-2 kg pluss:-p

7 kg må vel vises ganske godt også?

Hehe, jeg møter henne ikke så ofte (det er vel mer en "god bekjent" enn en "venninne"), så jeg er ikke sikker på om jeg har sett henne når hun er på sitt verste sånn sett. Men hun blir nok en smule oppblåst, ja ;) Sist jeg pratet med henne sa hun at hun tenkte å bestille seg en legetime og høre om det kunne være noe galt, men har ikke hørt noe om hvordan det gikk.

Gjest TanteRød
Skrevet

Hehe, jeg møter henne ikke så ofte (det er vel mer en "god bekjent" enn en "venninne"), så jeg er ikke sikker på om jeg har sett henne når hun er på sitt verste sånn sett. Men hun blir nok en smule oppblåst, ja ;) Sist jeg pratet med henne sa hun at hun tenkte å bestille seg en legetime og høre om det kunne være noe galt, men har ikke hørt noe om hvordan det gikk.

Ja, hadde det vært meg, tror jeg jeg ville bli lettere bekymret. 7 kg, det er jo mer enn fire 1,5 litersflasker med vann, det:-o Litt tungt å gå og slepe rundt på, sikkert..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...