Gjest snart tvkjendis Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Ja ja så blir jeg TV-kjendis mot våren engang da Å han Øyvind Mund ..... han er bare heeeeeeeelt fantastisk Husker det var ei til som skulle på audition her inne ... hvis du leser dette, hvordan gikk det med deg ? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Jeg ble oppringt for å komme på autition, men kunne ikke reise 50 mil for å stille dagen etter samtalen... 0 Siter
flisa Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Datra mi satt på nr 85 - knall rødt hår 0 Siter
Zarine Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Jeg ble oppringt for å komme på autition, men kunne ikke reise 50 mil for å stille dagen etter samtalen... Det var da vanvittig kort frist! Dét er det vel ikkje så mange som kan? 0 Siter
Gjest snart tvkjendis Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Datra mi satt på nr 85 - knall rødt hår Når var hun på opptak da ? Var du med som publikum ? 0 Siter
Gjest snart tvkjendis Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Jeg ble oppringt for å komme på autition, men kunne ikke reise 50 mil for å stille dagen etter samtalen... Oi så kort frist du fikk da, vi fikk tre uker på oss vi. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Oi så kort frist du fikk da, vi fikk tre uker på oss vi. Oi.. Ja, der gikk min mulighet til å bli millionær ;o) Hvor langt unna var audition for deg da? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Det var da vanvittig kort frist! Dét er det vel ikkje så mange som kan? Ja, den var ekstremt kort synes jeg. Ble helt paff og satt ut da jeg fikk telefonen. .."I morgen!? ..Eh.. nei det kan jeg ikke... " ) Jeg har jo måtte kaste meg på toget med en gang.. 0 Siter
Gjest snart tvkjendis Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Oi.. Ja, der gikk min mulighet til å bli millionær ;o) Hvor langt unna var audition for deg da? ca 20 mil Fytti rakkern, det var bare SÅ vanskelige spørsmål ..... 0 Siter
mettewa Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Det var nok meg, det. Og jeg tilbrakte hele fredagskvelden i studio i Nydalen :-) Når var du der? 0 Siter
flisa Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Når var hun på opptak da ? Var du med som publikum ? Ja - hun var der om onsdagen, tror jeg - nei jeg var ikke med -hun hadde med seg en venn 0 Siter
Gjest snart tvkjendis Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Det var nok meg, det. Og jeg tilbrakte hele fredagskvelden i studio i Nydalen :-) Når var du der? Var der på onsdagen .... var med på to programmer 0 Siter
Gjest snart tvkjendis Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Ja - hun var der om onsdagen, tror jeg - nei jeg var ikke med -hun hadde med seg en venn Oi det var jeg også ..... plass nr 82 skriver du ..... rødt hår ...... begynner navnet hennes på R ...... at hun "holdt ut" veeeeeldig lenge ....... sammen med han som satt ved siden av henne ? ...... 0 Siter
flisa Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Oi det var jeg også ..... plass nr 82 skriver du ..... rødt hår ...... begynner navnet hennes på R ...... at hun "holdt ut" veeeeeldig lenge ....... sammen med han som satt ved siden av henne ? ...... Nei - 85 sa jeg, sånn farget rødt hår . . JULERØDT altså og navnet hennes begynner på L 0 Siter
flisa Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Var der på onsdagen .... var med på to programmer Datra mi var også med på to programmer 0 Siter
Gjest snart tvkjendis Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Nei - 85 sa jeg, sånn farget rødt hår . . JULERØDT altså og navnet hennes begynner på L Tastefeil 85 sorry. Da var det ikke henne jeg tenkte på sånn med en gang. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Ehhh. Tv-kjendis av å være med på alle mot en? lool Eller - skal du være programleder kanskje? - da blir du tv-kjendis:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.