Gå til innhold

Alle mot En

Gjest snart tvkjendis

Anbefalte innlegg

Gjest snart tvkjendis
Skrevet

Ja ja så blir jeg TV-kjendis mot våren engang da ;)

Å han Øyvind Mund ..... han er bare heeeeeeeelt fantastisk :)

Husker det var ei til som skulle på audition her inne ... hvis du leser dette, hvordan gikk det med deg ?

Skrevet

Jeg ble oppringt for å komme på autition, men kunne ikke reise 50 mil for å stille dagen etter samtalen...

Skrevet

Jeg ble oppringt for å komme på autition, men kunne ikke reise 50 mil for å stille dagen etter samtalen...

Det var da vanvittig kort frist! Dét er det vel ikkje så mange som kan?

Gjest snart tvkjendis
Skrevet

Datra mi satt på nr 85 - knall rødt hår :)

Når var hun på opptak da :) ?

Var du med som publikum ?

Gjest snart tvkjendis
Skrevet

Oi så kort frist du fikk da, vi fikk tre uker på oss vi.

Skrevet

Oi så kort frist du fikk da, vi fikk tre uker på oss vi.

Oi.. Ja, der gikk min mulighet til å bli millionær ;o)

Hvor langt unna var audition for deg da?

Skrevet

Det var da vanvittig kort frist! Dét er det vel ikkje så mange som kan?

Ja, den var ekstremt kort synes jeg. Ble helt paff og satt ut da jeg fikk telefonen. .."I morgen!? ..Eh.. nei det kan jeg ikke... "

:o)

Jeg har jo måtte kaste meg på toget med en gang..

Gjest snart tvkjendis
Skrevet

Oi.. Ja, der gikk min mulighet til å bli millionær ;o)

Hvor langt unna var audition for deg da?

ca 20 mil

Fytti rakkern, det var bare SÅ vanskelige spørsmål .....

Skrevet

Det var nok meg, det. Og jeg tilbrakte hele fredagskvelden i studio i Nydalen :-)

Når var du der?

Skrevet

Når var hun på opptak da :) ?

Var du med som publikum ?

Ja - hun var der om onsdagen, tror jeg - nei jeg var ikke med -hun hadde med seg en venn :D

Gjest snart tvkjendis
Skrevet

Det var nok meg, det. Og jeg tilbrakte hele fredagskvelden i studio i Nydalen :-)

Når var du der?

Var der på onsdagen .... var med på to programmer :)

Gjest snart tvkjendis
Skrevet

Ja - hun var der om onsdagen, tror jeg - nei jeg var ikke med -hun hadde med seg en venn :D

Oi :) det var jeg også ..... plass nr 82 skriver du ..... rødt hår ...... begynner navnet hennes på R ...... at hun "holdt ut" veeeeeldig lenge ;) ....... sammen med han som satt ved siden av henne ? ......

Skrevet

Oi :) det var jeg også ..... plass nr 82 skriver du ..... rødt hår ...... begynner navnet hennes på R ...... at hun "holdt ut" veeeeeldig lenge ;) ....... sammen med han som satt ved siden av henne ? ......

Nei - 85 sa jeg, sånn farget rødt hår . . JULERØDT altså :) og navnet hennes begynner på L :)

Skrevet

Var der på onsdagen .... var med på to programmer :)

Datra mi var også med på to programmer :)

Gjest snart tvkjendis
Skrevet

Nei - 85 sa jeg, sånn farget rødt hår . . JULERØDT altså :) og navnet hennes begynner på L :)

Tastefeil ;) 85 sorry.

Da var det ikke henne jeg tenkte på sånn med en gang.

Skrevet

Ehhh. :) Tv-kjendis av å være med på alle mot en? lool :)

Eller - skal du være programleder kanskje? - da blir du tv-kjendis:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...