Gå til innhold

Jan Werner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så programmet om han i kveld, og det var så nydelig. Vidunderlig stemme, og skjønn gutt.

Men en ting lurer jeg på: Har ikke sett verken TV eller aviser nevne at han var homofil. Var det så hemmelig det da? Trodde liksom ikke det var noe tabu å si sånt i våre dager?

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

18

• punkyB

11

• ShitDiddelyDo

8

• Gemini

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kom det frem i programmet? Såvidt jeg fikk med meg benektet han at det var tilfellet.

Gjest Josh Groban
Skrevet

Så også programmet, men fikk ikke med meg at han var homofil? Har trodd det da, hatt misstanke liksom. En så flink mann kan umulig være hetro..

Skrevet

Kom det frem i programmet? Såvidt jeg fikk med meg benektet han at det var tilfellet.

Nei det kom ikke fram i programmet. Det jeg mener er at det har forbauset meg at verken tv eller aviser har nevnt det. Jeg visste ikke at han hadde benektet det, når gjorde han det da? Ble han spurt åpent om det noen gang da?

Gjest tv-tittern
Skrevet

Fikk ikke med meg begynnelsen, ble det sagt der ....

Jeg har vel alltid trodd det selv, og har innfunnet meg med at siden det ikke har kommet frem så er det bare mine tanker som har sagt det.

Har da sett mange mange feminine gutter som er gift med jenter og har barn, så det kan jo bare være at han var litt mer feminin enn andre.

Skrevet

Kanskje han og de rundt han ikke brydde seg om hvilken fil han tilhørte, og derfor så/ser på det som unødvendig og poengtere.

Skrevet

Ja, det var en vidunderlig time:-) Han var en skjønn gutt og en stor sanger.

Hvilken hensikt skulle det ha å fremheve om han var homofil eller ikke? Han var vel kanskje homofil, men det er totalt uvesentlig i denne sammenhengen. Det var stemmen og artisten som ble presentert for oss i kveld, og ikke hans seksuelle legning.

Skrevet

Nå vet ikke jeg om han var homofil eller ei, men om så, var/er det egentlig relevant informasjon? Jeg bryr meg ihvertfall ikke. Hadde han en partner, var det vel naturlig at denne ble nevnt, men ellers? Nei. Man hadde vel neppe konstatert det om en avdød var heterofil. "ja, og forresten, Aud Schiønemann/Arne Næss/Prinsesse Diana var heterofil. Hvil i fred." Det skulle lyde rart..., synes

Skrevet

Nei det kom ikke fram i programmet. Det jeg mener er at det har forbauset meg at verken tv eller aviser har nevnt det. Jeg visste ikke at han hadde benektet det, når gjorde han det da? Ble han spurt åpent om det noen gang da?

Ja, det tror jeg, men han benektet det. Gikk jo lenge rykter om at han var homofil

Skrevet

Ja, han dementerte det i et eller flere ukeblad-intervjuer for flere år siden på grunlag av omfattende ryktespredning.

Så med mindre du sitter på andre og personlige opplysninger\opplevelser som tilsier det motsatte, tror jeg vi trygt kan konkludere med at det du skriver er en vidreføring av denne ryktespredningen og ikke som noe faktum slik det ellers kan fremstå.

Skrevet

Ja, han dementerte det i et eller flere ukeblad-intervjuer for flere år siden på grunlag av omfattende ryktespredning.

Så med mindre du sitter på andre og personlige opplysninger\opplevelser som tilsier det motsatte, tror jeg vi trygt kan konkludere med at det du skriver er en vidreføring av denne ryktespredningen og ikke som noe faktum slik det ellers kan fremstå.

Okey da, kanskje det bare er gamle falske rykter jeg har hørt om. Ikke at jeg ser det som noe negativt om han var det, altså.

Og en nydelig gutt, det var han!

Skrevet

Jeg har aldri fått med meg at han har dementert det. Men jeg tror jeg fikk med meg at han nektet å svare på det, fordi han mente dette var totalt irrelevant om han var hetero eller homo.

Noe jeg forøverige er enig i.

(Men nå har ikke jeg lest alle ukeblader heller da, så det kan tenkes at du har rett. *gisp, tenk at jeg innrømmet det*) :)

Skrevet

Okey da, kanskje det bare er gamle falske rykter jeg har hørt om. Ikke at jeg ser det som noe negativt om han var det, altså.

Og en nydelig gutt, det var han!

Ikke så merkelig at de ryktene oppsto. Han hadde jo unektelig en fremtoning, ja nærmest var en prototyp av det folk forbinder med homofile av det feminine slaget.

Men så lett er det neppe å klassifisere folks seksuelle preferenser.

Em god sanger var han i aller høyste grad i alle fall..

Skrevet

Jeg har aldri fått med meg at han har dementert det. Men jeg tror jeg fikk med meg at han nektet å svare på det, fordi han mente dette var totalt irrelevant om han var hetero eller homo.

Noe jeg forøverige er enig i.

(Men nå har ikke jeg lest alle ukeblader heller da, så det kan tenkes at du har rett. *gisp, tenk at jeg innrømmet det*) :)

Fikk med meg samtlige Se&Hør gjennom 90-tallet....på venteromnmet til tannlegen selvsagt..hva ellers skal man gjøre når man sitter der:)

Skrevet

Latterlig debatt. Hvem faen bryr seg om hvilken legning fyren hadde. Det var vel derfor han heller ikke snakket om sin legning. Det hadde ingenting med noe å gjøre.

Media visste naturligvis om fyren var heterofil eller homofil, men selv pressen er anstendig nok til å holde sånt for seg selv dersom hovedpersonen ikke er interessert i å snakke om det.

Skrevet

Latterlig debatt. Hvem faen bryr seg om hvilken legning fyren hadde. Det var vel derfor han heller ikke snakket om sin legning. Det hadde ingenting med noe å gjøre.

Media visste naturligvis om fyren var heterofil eller homofil, men selv pressen er anstendig nok til å holde sånt for seg selv dersom hovedpersonen ikke er interessert i å snakke om det.

På DOL føres de stort sett latterlige debatter. Du bør søke andre forum hvis det ikke passer deg.

Skrevet

Amen :-) Du er en fornuftig fyr, SDD :-)

Skrevet

Det er da for f.. ingen debatt dette her, din hissigpropp!!

Skrevet

På DOL føres de stort sett latterlige debatter. Du bør søke andre forum hvis det ikke passer deg.

Latterlige debatter er greit, men hvorfor noen interesserer seg i legningen til en dau mann er over min fatteevne.

De eneste som kan ha interesse av den slags er vel nekrofile.

Skrevet

Latterlige debatter er greit, men hvorfor noen interesserer seg i legningen til en dau mann er over min fatteevne.

De eneste som kan ha interesse av den slags er vel nekrofile.

Jada..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...