Gå til innhold

Jan Werner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det spiller da ingen rolle hva slags legning han hadde.

Ellers kan jeg anbefale den siste cd`en hans. Den er nydelig.

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

18

• punkyB

11

• ShitDiddelyDo

8

• Gemini

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Latterlige debatter er greit, men hvorfor noen interesserer seg i legningen til en dau mann er over min fatteevne.

De eneste som kan ha interesse av den slags er vel nekrofile.

OK, da var det altså allikevel OK at debatten er latterlig.

Får håpe du ikke rygger på samme måten når det gjelder nekrofili også, selv om du er god venn på DOL med en.

Skrevet

OK, da var det altså allikevel OK at debatten er latterlig.

Får håpe du ikke rygger på samme måten når det gjelder nekrofili også, selv om du er god venn på DOL med en.

Vær så snill...ikke bland nekrofili inn i denne debatten. Den omhandlet Jan Werner, og hans seksuelle legning,noe som var ille nok i seg selv.

Skrevet

Vær så snill...ikke bland nekrofili inn i denne debatten. Den omhandlet Jan Werner, og hans seksuelle legning,noe som var ille nok i seg selv.

Ja, det er over min begripelsesevne at noen kan bringe slike begreper inn i en tråd om et avdødt menneske.

Enkelte kjenner desverre ikke lavmål.

PS. du har plassert innlegget ditt en plass for langt ned.

Gjest this is a signature
Skrevet

Så også programmet, men fikk ikke med meg at han var homofil? Har trodd det da, hatt misstanke liksom. En så flink mann kan umulig være hetro..

Hæ??

Skrevet

Hæ??

Jeg skjønner hva haun mener...og jeg har tenkt over det samme. Veldig ofte er det homofile menn som står for de mest eksepsjonelle opplevelsene. Elton John, Freddie Mercury, Jan Werner osv.

Jeg skal ikke påstå at det er sånn, men mitt inntrykk ligger absolutt der :-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Det er vel tabu å oute folk som ikke selv har gått ut og sagt hvilken fil de kjører i - håper jeg.

Det spiller heller ingen trille om Werner var det ene eller det andre.

Stemmen hans var fantastisk, selv om jeg kunne og kan styre meg for mye av musikken han valgte. Men programmet om ham var rørende! Veldig trist at han døde så tidlig ;( !

Skrevet

Jeg skjønner hva haun mener...og jeg har tenkt over det samme. Veldig ofte er det homofile menn som står for de mest eksepsjonelle opplevelsene. Elton John, Freddie Mercury, Jan Werner osv.

Jeg skal ikke påstå at det er sånn, men mitt inntrykk ligger absolutt der :-)

Talent har da ingenting med hvilken legning man har..

Skrevet

Talent har da ingenting med hvilken legning man har..

Nei, jeg snakker ikke om talent. Men en innlevelse, og en framføring som er noe over det heterofile menn presterer. Kun min mening, min oppfatning - og ingen vitenskapelig bevist sannhet :-)

ylvali1365381015
Skrevet

Han var ganske sikkert homo, det ville overraske meg dersom det ikke var tilfellet.

Men hvor hadde du forventet å lese om det?

Han var artist, og sto ikke fram i media med noe statement eller med hjemme-hos-reportasje med sin ev kjæreste, så da blir jo seksuell legning et heller irrelevant tema?

Men gud bedre, for en stemme!

Det imponerte kanskje mest med det opptaket av ham som 10åring eller rundt der...Operafeeling og pondus, tonesikker og brilliant, og fremdeles bare barnet!!

Utrolig trist at han døde. Han tok vel sitt eget liv, det er vel hevet over enhver tvil?

Kanskje hadde det noe å gjøre med hans legning? Men det blir jo spekulasjoner...

Skrevet

Han var ganske sikkert homo, det ville overraske meg dersom det ikke var tilfellet.

Han var artist, og sto ikke fram i media med noe statement eller med hjemme-hos-reportasje med sin ev kjæreste, så da blir jo seksuell legning et heller irrelevant tema?

Det imponerte kanskje mest med det opptaket av ham som 10åring eller rundt der...Operafeeling og pondus, tonesikker og brilliant, og fremdeles bare barnet!!

Utrolig trist at han døde. Han tok vel sitt eget liv, det er vel hevet over enhver tvil?

Kanskje hadde det noe å gjøre med hans legning? Men det blir jo spekulasjoner...

Det har jo blitt tilbakevist at det var selvmord, nettopp fordi media spekulerte i det helt i starten etter hans død.

Selv unge mennesker kan jo faktisk dø i ung alder. Fx jobbet han veldig mye, og tok for lite hensyn til seg selv og sin helse. Og overvekten hjalp sikkert ikke på helsetilstanden hans heller... (sier jeg, som er svært overvektig selv).

Nei, jeg tror faktisk at det var en naturlig årsak.

Skrevet

Ja, hvilket talent :-) Dette med hans seksuelle legning er jo totalt uinterssant, og spesielt etter hans død. Det blir for lite i forhold til hvor stor han var..

Det er jo ikke lov til å spekulere om dødsårsaken her på dette forumet. Men jeg er enig med deg. Uansett, la oss håpe at han hviler i fred. Det unner jeg han av hele mitt hjerte.

Skrevet

Nei, jeg snakker ikke om talent. Men en innlevelse, og en framføring som er noe over det heterofile menn presterer. Kun min mening, min oppfatning - og ingen vitenskapelig bevist sannhet :-)

"En så flink mann kan da umulig være hetero". Josh Grobanæs ord.

...

ylvali1365381015
Skrevet

Ja, hvilket talent :-) Dette med hans seksuelle legning er jo totalt uinterssant, og spesielt etter hans død. Det blir for lite i forhold til hvor stor han var..

Det er jo ikke lov til å spekulere om dødsårsaken her på dette forumet. Men jeg er enig med deg. Uansett, la oss håpe at han hviler i fred. Det unner jeg han av hele mitt hjerte.

??? Er ikke det lov?!

Men uansett, det er jo ikke det viktige her hva som var årsaken.

Det var for tidlig og dermed meget tragisk, i tillegg til at det er trist.

Liker ikke den type musikk han viet sitt storslagne talent til, men alle og enhver kan jo høre at han var benådet med et sjeldent talent.

Et pent ansikt hadde han også, uten at det skal bety noe, men det er jo en ufortrøden fordel som artist... Det kan ikke underslåes?

Stakkars foreldre og stakkars familie! Han var en sjeldent begavet person, vi må håpe at han hadde det bra mens han levde...

Skrevet

"En så flink mann kan da umulig være hetero". Josh Grobanæs ord.

...

Ja, jeg skjønner hva han mener. Selv om han har satt det på spissen. Det å være "flink", betyr forskjellig for oss, tror du ikke? Har ingenting med talent å gjøre. Kun formidling, og måten den gjøres på. Det var jo nettopp det som var så spesielt med Jan Werner. Måten han formildet på.

Sissel Kyrkjebø synger også teknisk korrekt, men appellerer ikke til følelser på den måten. Derfor blir jeg provosert hver gang folk sanmmenligner de to artistene. Det er snakk om å gi /ikke gi av seg selv.

Skrevet

??? Er ikke det lov?!

Men uansett, det er jo ikke det viktige her hva som var årsaken.

Det var for tidlig og dermed meget tragisk, i tillegg til at det er trist.

Liker ikke den type musikk han viet sitt storslagne talent til, men alle og enhver kan jo høre at han var benådet med et sjeldent talent.

Et pent ansikt hadde han også, uten at det skal bety noe, men det er jo en ufortrøden fordel som artist... Det kan ikke underslåes?

Stakkars foreldre og stakkars familie! Han var en sjeldent begavet person, vi må håpe at han hadde det bra mens han levde...

Helt enig i din beskrivelse av han. Og familien ar min sterkeste medfølelse.

Jeg har hatt inntrykk av at det ikke er lov å spekulere i dødsårsaken her. Webmaster har tildigere gitt klar beskjed om dette.

Skrevet

Ja, såklart.

Homofile er bedre menn enn hetrofile.

På alle områder i livet.

Skrevet

Ja, såklart.

Homofile er bedre menn enn hetrofile.

På alle områder i livet.

Ja, på mange områder synes seg faktisk at det er sånn. Ut i fra den erfaringen jeg har på det området, så er de hyggeligere å prate med, de har mer humoristisk sans, og er større fomidlere av musikk. Men det er om sagt bare min erfaring/mening, som mitt liv har gitt meg :-)

Skrevet

Ja, på mange områder synes seg faktisk at det er sånn. Ut i fra den erfaringen jeg har på det området, så er de hyggeligere å prate med, de har mer humoristisk sans, og er større fomidlere av musikk. Men det er om sagt bare min erfaring/mening, som mitt liv har gitt meg :-)

Min mann sier:

"da må du har skrapt på bunnen av bøtten av hetrofile hvis du tror at homofile menn er bedre.

Det finnes MER enn nok av hetrofile menn som er alle bedre på de områdene du nevnte enn homofile. Jeg har ingenting imot homofile, men en slik forherligelse virker svært fordømmende på oss hetrofile!"

Skrevet

Min mann sier:

"da må du har skrapt på bunnen av bøtten av hetrofile hvis du tror at homofile menn er bedre.

Det finnes MER enn nok av hetrofile menn som er alle bedre på de områdene du nevnte enn homofile. Jeg har ingenting imot homofile, men en slik forherligelse virker svært fordømmende på oss hetrofile!"

Ja, da har vel mannen din sikkert rett :-) Men uansett, så har nå jeg den erfaringen, og meningen jeg har. For øvrig ingen bombe at hetereofile menn føler seg truet av homofile menn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...