Gå til innhold

Jan Werner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sant nok, men samtidig - hvorfor har alle andre krav på å få stilt sin nysgjerrighet om andres seksualitet..?Hvis han ville la det være en privatsak (noe han jo ville), så må vel det respekteres.

Men det er jo da man bygger videre opp mot fordommene. Det er jo en nauturlig sak å være homofil også - og burde ikke være noe problem å stå fram.

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

18

• punkyB

11

• ShitDiddelyDo

8

• Gemini

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men ved å være i tråden og skrive så mener jeg du er med og "nører" opp om det selv. Spesielt når du skrier at du vet hva det er man etterspør/lurer på i trådene.

Ikke skriv "trådene". Jeg har aldri sagt jeg vet noe om noen andre. Det er snakk om denne tråden.

Og det var kun en kommentar til Moraki som mente pressen ikke kunne vite, all den tid de ikke har skrevet noe.

Det er mange som vet, men de fleste er mer anstendige enn dere som fråtser i andres privatliv, og diskuterer det derfor ikke.

Skrevet

Men det er jo da man bygger videre opp mot fordommene. Det er jo en nauturlig sak å være homofil også - og burde ikke være noe problem å stå fram.

Det er da ikke opp til deg å bedømme om det er noe problem å stå fram eller ikke.

Herregud for en Se og Hør-mentalitet.

Skrevet

Det er da ikke opp til deg å bedømme om det er noe problem å stå fram eller ikke.

Herregud for en Se og Hør-mentalitet.

Jeg mener det ikke spiller noen rolle hva slags legning man har.

Jan Werner fikk vel ca. 4 mill spm. om akkurat dette. Hadde han svart ja eller nei hadde saken vært ute av verden.

Skrevet

Pressen har det ikke med å diskutere kjendisers legning, med mindre de selv har stått fram som det ene eller det andre.

Jeg vet hvilken legning Jan Werner hadde, og han ble aldri omtalt som verken homofil eller heterofil i pressen.

Til nå har selv pressen droppet å spekulere i den slags her til lands.

Jeg vet også hva slags legning han hadde, men jeg har ikke vært klar over at han selv ikke har ønsket å si noe om det.

Gjest grubleline
Skrevet

Jeg møtte på Jan Werner på Spikersuppa i Oslo en gang.Han stod og råklina med en gutt, men hva så??Hvorfor må folk stå frem for gud og hvermann hvis de er homofile?Ingen hetrofile står frem og sier "jeg er hetrofil".Hvorfor må homofile gjøre det?Kanskje han var bifil? La gutten hvile i fred!

Fred over hans minne.

Skrevet

Må bare få opplyse om en ting, utifra alle svarene som har kommet under. Mitt spørsmål gjaldt ikke om hvorvidt han var homofil eller ikke. Jeg har trodd han var åpent homofil, jeg. Det jeg lurte på, var hvorfor ikke media grafset i dette - Se og Hør ikke minst, pleier da ikke vise så mye diskresjon.

Jeg har altså ikke vært klar over at mannen ikke ville svare på om han var homofil. Men jeg lurer fortsatt på hvorfor ikke media har nevnt det, siden jeg absolutt ikke syns at media er spesielt diskrete nei. Selvmord er jo et mye større tabu, og selv om det viste seg at han slett ikke hadde begått selvmord, så skrev jo avisene side opp og ned om dette, inntil både familien og legen gikk ut for å stanse det.

Er selvsagt enig i at man ikke skal oute noen som ikke har ønsket det, men jeg var altså ikke klar over hva han hadde sagt om dette. Beklager.

Skrevet

Ikke skriv "trådene". Jeg har aldri sagt jeg vet noe om noen andre. Det er snakk om denne tråden.

Og det var kun en kommentar til Moraki som mente pressen ikke kunne vite, all den tid de ikke har skrevet noe.

Det er mange som vet, men de fleste er mer anstendige enn dere som fråtser i andres privatliv, og diskuterer det derfor ikke.

Nå memorerer ikke jeg trådene dine - men du visste også hvem denne idrettsutøveren i kristiansand som ble anmeldt for voldtekt var.

Skrevet

Nå memorerer ikke jeg trådene dine - men du visste også hvem denne idrettsutøveren i kristiansand som ble anmeldt for voldtekt var.

Det var fordi media skrev alt unntatt navnet hans. Samtlige med interesse for den aktuelle idrettsgrenen forsto enkelt hvem han var.

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg mener det ikke spiller noen rolle hva slags legning man har.

Jan Werner fikk vel ca. 4 mill spm. om akkurat dette. Hadde han svart ja eller nei hadde saken vært ute av verden.

Han ville ikke snakke om legningen sin i media, fordi de har ingenting med det. Og det spiller ingen rolle hva slags legning man har.

Gro Hammerseng snakker heller ikke om sin homofile legning i media (det gjelder også Katja Nyberg, kjæresten).

Skrevet

Han ville ikke snakke om legningen sin i media, fordi de har ingenting med det. Og det spiller ingen rolle hva slags legning man har.

Gro Hammerseng snakker heller ikke om sin homofile legning i media (det gjelder også Katja Nyberg, kjæresten).

Jo flere homofile som sår fram jo raskere blir det jo allment akseptert at faktisk homofili er normalt.

Nå ble det vel respektert at Jan Werner ikke ville svare på dette - hevrtfall har ikke jeg fått med meg at det sto noe sted. Men han må jo ha blitt veldig lei av å få spm. om det :-)

Gro har stått åpent fram som lesbisk. At hun ellersikke vil snakke om sitt kjærlighetsliv forstår jeg godt. Det er det jo få andre som vil offentlig - enten de er homofle eller ei.

Skrevet

Jo flere homofile som sår fram jo raskere blir det jo allment akseptert at faktisk homofili er normalt.

Nå ble det vel respektert at Jan Werner ikke ville svare på dette - hevrtfall har ikke jeg fått med meg at det sto noe sted. Men han må jo ha blitt veldig lei av å få spm. om det :-)

Gro har stått åpent fram som lesbisk. At hun ellersikke vil snakke om sitt kjærlighetsliv forstår jeg godt. Det er det jo få andre som vil offentlig - enten de er homofle eller ei.

"Jo flere homofile som sår fram jo raskere blir det jo allment akseptert at faktisk homofili er normalt. "

Jeg vil vel heller si at jo sjeldnere folk "gjør krav på" å få vite legningen til folk, desto mer akseptert er det at homofili er normalt.

Skrevet

"Jo flere homofile som sår fram jo raskere blir det jo allment akseptert at faktisk homofili er normalt. "

Jeg vil vel heller si at jo sjeldnere folk "gjør krav på" å få vite legningen til folk, desto mer akseptert er det at homofili er normalt.

Jeg trodde homofile organisasjoner anbefalte kjente homofile å stå fram.

Nå kan jeg være enig i at det ikke skulle være noe å spørre om - men nå finnes nå engnag sladderpressen og der spør man om alt mulig rart. Sexlivet er vel noe alle lurer på i den sammenheng?

Skrevet

Jeg trodde homofile organisasjoner anbefalte kjente homofile å stå fram.

Nå kan jeg være enig i at det ikke skulle være noe å spørre om - men nå finnes nå engnag sladderpressen og der spør man om alt mulig rart. Sexlivet er vel noe alle lurer på i den sammenheng?

Jeg aner ikke hva homofile organisasjoner anbefaler, men jeg synes det bør være opp til den enkelte om han eller hun ønsker å snakke om sin seksuelle legning. Det er tross alt en privatsak.

Skrevet

Jeg aner ikke hva homofile organisasjoner anbefaler, men jeg synes det bør være opp til den enkelte om han eller hun ønsker å snakke om sin seksuelle legning. Det er tross alt en privatsak.

Forsåvidt enig - men man bygger da opp om spekulasjoner når man ikke vil svare. På et spm. som ikke burde være tabu.

Skrevet

Forsåvidt enig - men man bygger da opp om spekulasjoner når man ikke vil svare. På et spm. som ikke burde være tabu.

Jeg er ikke enig i at spørsmålet ikke burde være tabu. Jeg synes spørsmålet er litt frekt, med mindre man kjenner personen veldig godt.

Man går da ikke rundt og spør om sexlivet til folk, liksom?

Skrevet

Jeg er ikke enig i at spørsmålet ikke burde være tabu. Jeg synes spørsmålet er litt frekt, med mindre man kjenner personen veldig godt.

Man går da ikke rundt og spør om sexlivet til folk, liksom?

Det man spør alle om er vel om de har en kjæreste - hvis ja hvem det er.

Så kan man diskutere om det er relevant.

Skrevet

Det man spør alle om er vel om de har en kjæreste - hvis ja hvem det er.

Så kan man diskutere om det er relevant.

Greit nok.

Skrevet

Ja, det er mulig at det er usmakelig. Mern allikevel så er det vel ikke så unaturlig å ville vite hva som forårsaket en persons død? Jeg håper faktisk at han valgte det selv. For da er ikke livet og lanseringen av "Stronger" noe han mistet, men noe han valgte bort selv. Men det er slik som jeg er skrudd sammen i mitt hode...

Du kan ikke være riktig klok.

Skrevet

Må bare få opplyse om en ting, utifra alle svarene som har kommet under. Mitt spørsmål gjaldt ikke om hvorvidt han var homofil eller ikke. Jeg har trodd han var åpent homofil, jeg. Det jeg lurte på, var hvorfor ikke media grafset i dette - Se og Hør ikke minst, pleier da ikke vise så mye diskresjon.

Jeg har altså ikke vært klar over at mannen ikke ville svare på om han var homofil. Men jeg lurer fortsatt på hvorfor ikke media har nevnt det, siden jeg absolutt ikke syns at media er spesielt diskrete nei. Selvmord er jo et mye større tabu, og selv om det viste seg at han slett ikke hadde begått selvmord, så skrev jo avisene side opp og ned om dette, inntil både familien og legen gikk ut for å stanse det.

Er selvsagt enig i at man ikke skal oute noen som ikke har ønsket det, men jeg var altså ikke klar over hva han hadde sagt om dette. Beklager.

Han har vært "åpen" homofil privat, bare ikke i media.. Og av en eller annen grunn har faktisk pressen delvis respektert det..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...