Gjest Josh Groban Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Hvor laster du ned din musikk gratis fra? 0 Siter
Gjest Josh G. Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 . Og der er? *grønn*, det er så lenge siden sist at jeg ikke husker... 0 Siter
Gjest DC++ bruker vi Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Og der er? *grønn*, det er så lenge siden sist at jeg ikke husker... Det er DC++ det. 0 Siter
Gjest Josh G. Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Det er DC++ det. Tusen takk for meget informativt innlegg ;o) 0 Siter
Gjest DC++ bruker vi Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Tusen takk for meget informativt innlegg ;o) Jo bare koselig Vi har funnet det på nettet lagt det inn på maskina og laster ned masse masse musikk, låter og album fra hele verden. MEN du må ha musikk på maskina di som du kan dele med andre før du får tilgang til å laste ned. 0 Siter
Gjest Josh G. Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Jo bare koselig Vi har funnet det på nettet lagt det inn på maskina og laster ned masse masse musikk, låter og album fra hele verden. MEN du må ha musikk på maskina di som du kan dele med andre før du får tilgang til å laste ned. Okidoki, men det har jeg jo 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.