Gå til innhold

kjøttmarked

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en skikkelig ekkel og uggen følelse etter å ha vært på byen. vel og merke burde jeg nok vært kanskje 5-7 kg slankere, men ser på meg selv som en rimelig attraktiv person. Men etter å ha vært ute på byen i kveld skjønte jeg at jeg ikke er det - etter dagens standarder. Jeg er nok feit og blubbete og følte meg tykk og fæl. Mange jenter som gikk veldig lettkledde og jeg vet jo at jeg har mage og sånn. Følte meg rett og slett stygg og uattraktiv.

Kanskje like greit at jeg la være å dra på byen heretter og prøver å bli fornøyd med den jeg er. For det blir jeg aldri om jeg skal gå ut på byen. Fælt til kjøttmarked må jeg si. Se og bli sett liksom. Helt forferdelig.

Jeg innser det. Jeg er feit og uattraktiv. Så jeg overlater til de tynne og pene jentene å gå på byen heretter.

Skrevet

Tenk deg litt om:

Du synes at de andre er så slanke og stilige, men hva med deg selv? Jeg er sikker på at mange vil synes at nettop du er den stiligste. Kle deg slik du liker å se ut. Blås i de som er tynnere. Blås også i dem som er feitere. Vær deg selv. Lik deg selv og andre vil like deg.

Skrevet

Oj, her var det mye å ta tak i! Hva er det egentlig du klager over? At det ikke ble noe? Fikk ikke nok oppmerksomhet? Eller er du bare sur fordi de andre er slankere?

Altså, jeg tror du gikk for tidlig hjem. Når promillen hos oss gutta går over 1,5 så enser vi ikke 5-7 kilo. Hadde du tøyd den litt, så hadde du vært glad og nypult i dag.

Så, 5-7 kilo er borte på 2 måneder hvis du gidder å spise litt salat i stedet for potetgull og at du gidder å gjøre 20 minutter aktivitet om dagen. Rask gange, svømming, jogging, whatever. Det er helt uproblematisk.

Gidder du ikke det, så skal du gå tilbake å lese denne delen av ditt eget innlegg 20 ganger; "men ser på meg selv som en rimelig attraktiv person."

Jeg er nemlig ganske sikker på at du har rett.

God Jul!

Skrevet

De eneste som virkelig bryr seg om vi kvinner er lubne/fete, pene, slanke osv er oss selv! Og vi er våre verste kritikere! Vi måler hverandre opp og ned når vi er på byn.

Har erfart at menn har helt andre måter å se oss kvinnfolk på. Prøv å ha det i bakhodet neste gang du går på byn.

PS! Det finnes overfladiske mannfolk også. Og de jakter muligens oftere på dine perfekte, pene og slanke fiender enn gjennomsnittsmannen

Skrevet

De eneste som virkelig bryr seg om vi kvinner er lubne/fete, pene, slanke osv er oss selv! Og vi er våre verste kritikere! Vi måler hverandre opp og ned når vi er på byn.

Har erfart at menn har helt andre måter å se oss kvinnfolk på. Prøv å ha det i bakhodet neste gang du går på byn.

PS! Det finnes overfladiske mannfolk også. Og de jakter muligens oftere på dine perfekte, pene og slanke fiender enn gjennomsnittsmannen

Enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...