Gå til innhold

Noen som var ute i går?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Var det noen som var ute på julebord eller noe sånt? Hvordan er formen idag? Jeg hadde bare en venn og vi satt og drakk i går kveld og litt i natt! Nå har jeg nettopp stått opp og hode er, ja du vet ikke så bra. Litt småfull enda. Å jeg som har mye å gjøre, hehe. Men deiglig med en liten julefest;)

Skrevet

Jeg var hos noen venner igår og hadde det kjempeartig!

Siden jeg har lært en skikkelig lekse etter det dyvåte julebordet for to uker siden, to jeg det rolig igår og drakk sakte.

Dermed hadde jeg det morsomt hele kvelden, gikk ikke glipp av noe, danset og sang og hadde det gøy til nesten halv to - og sto opp fin i form i titiden idag. :-D

God bedring til deg, jeg vet godt hvordan du har det idag når jeg leser om småfull i hue ennå. ,-P

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg var hos noen venner igår og hadde det kjempeartig!

Siden jeg har lært en skikkelig lekse etter det dyvåte julebordet for to uker siden, to jeg det rolig igår og drakk sakte.

Dermed hadde jeg det morsomt hele kvelden, gikk ikke glipp av noe, danset og sang og hadde det gøy til nesten halv to - og sto opp fin i form i titiden idag. :-D

God bedring til deg, jeg vet godt hvordan du har det idag når jeg leser om småfull i hue ennå. ,-P

Godt du tok det rolig denne gangen da:P! Jeg hadde det selv sikkelig korslig og artig. Men hallo, alkoholen går rett i hue på meg:p! Håper jeg kommer meg iløpet av dagen, men drikker man så må man også regne med å være småsyk dagen etter! Godt å føle seg litt fyllesyk innimellom. Greier så vidt å dole:p! Får vel komme tilbake hit om noen timer, når jeg er litt bedre!

Skrevet

Jeg var på revy i går, men drakk ikke noe annet enn vann.

Allikevel er hodet stappet med bomull, men det er pga forkjølelse.

Men jeg vet hvordan du har det, vært der noen ganger selv ja ;o)

Skrevet

Jeg var så til de grader ute igår, akkurat stått opp nå men den verste skallebanken ever!

*går å legger seg igjen*

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg var så til de grader ute igår, akkurat stått opp nå men den verste skallebanken ever!

*går å legger seg igjen*

Koslig at du var ute da! Jeg bare satt hjemme å drakk med en venn! Har hatt en infeksjon og gått på to antibiotika kurer, først igår jeg drakk igjen. Men fytte rakkern jeg merker det så godt. Det har enda ikke gått over det i hue. Håper det går over fort for oss begge:)! Må være over til i morgen selv om jeg har ferie.

Skrevet

Wow, næmen så lurt det var da! Du fortjener å ha en slapp dag, men håper formen er raskt på plass igjen!

Gjest catiki21
Skrevet

Wow, næmen så lurt det var da! Du fortjener å ha en slapp dag, men håper formen er raskt på plass igjen!

Takk for den. Var sikkelig koslig å ha en riktig god venn her i går kveld å feste litt med. Jeg ble sikkelig rar i hue. Han kom til meg idag for å sjekke om jeg levde;)! Kan si jeg ble litt full igår kveld/natt! Merker fortsatt litt faktisk at jeg drakk igår, men det går vel over til i morgen! Fortjente en liten fest nå før jul etter min elendige høst! Du får komme neste gang når jeg skal drikke vet du;)!

Skrevet

Takk for den. Var sikkelig koslig å ha en riktig god venn her i går kveld å feste litt med. Jeg ble sikkelig rar i hue. Han kom til meg idag for å sjekke om jeg levde;)! Kan si jeg ble litt full igår kveld/natt! Merker fortsatt litt faktisk at jeg drakk igår, men det går vel over til i morgen! Fortjente en liten fest nå før jul etter min elendige høst! Du får komme neste gang når jeg skal drikke vet du;)!

Koselig å komme innpå folk som deg :) Håper virkelig at du får det fint på østlandet da! Husk å komme på dol når du får sjangs ;) Gledelig jul og et godt nyttår!

Skrevet

Jeg var på julebord lørdag. Ble en del vin og øl. Sto opp i ett-tida med litt vondt i hodet, ellers topp form. Ble trøtt tidlig i går kveld, la meg i halv elve-tida.

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg var på julebord lørdag. Ble en del vin og øl. Sto opp i ett-tida med litt vondt i hodet, ellers topp form. Ble trøtt tidlig i går kveld, la meg i halv elve-tida.

Oki. Jeg la meg ikke før et, selv om det ikke her helt alt for sent. Stod opp og det var nesten bare å legge seg igjen! Var ikke i form, men sånn er det når jeg ikke har drikket så mye før og drikker mer og mer for tiden. Men jeg ble sånn nogelunde ok på eftaen. Han jeg festa med kom i går efta og sjekka om jeg levde, ble litt full kan man si, hehe!

Gjest Friterte Anna
Skrevet

Jeg synes så synd på alle dem som er fyllesyke. Det er verdt å la være å drikke for å slippe å bli det, rett og slett!

Skrevet

Oki. Jeg la meg ikke før et, selv om det ikke her helt alt for sent. Stod opp og det var nesten bare å legge seg igjen! Var ikke i form, men sånn er det når jeg ikke har drikket så mye før og drikker mer og mer for tiden. Men jeg ble sånn nogelunde ok på eftaen. Han jeg festa med kom i går efta og sjekka om jeg levde, ble litt full kan man si, hehe!

Jeg var absolutt ikke edru, for å si det sånn, ble vel en tre glass vin og fire-fem halvlitere med øl.

Tok den siste drammen litt over klokka to på natta og la meg i fire-tida. Sjelden jeg er ute på byen jeg også, så at jeg var så fin form som jeg var, var nok bare flaks.:o)

Skrevet

Jeg synes så synd på alle dem som er fyllesyke. Det er verdt å la være å drikke for å slippe å bli det, rett og slett!

Absolutt ikke synd på de som er fyllesyke, det er så selvforskyldt atte.

Gjest catiki21
Skrevet

Nei det er ikke synd på oss som drikker og blir syke! Jeg er ikke en av de som drikker mye. Men det er morro å drikke innimellom, og en må regne med å bli litt fyllesyk innimellom. Sånn er det bare!

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg var absolutt ikke edru, for å si det sånn, ble vel en tre glass vin og fire-fem halvlitere med øl.

Tok den siste drammen litt over klokka to på natta og la meg i fire-tida. Sjelden jeg er ute på byen jeg også, så at jeg var så fin form som jeg var, var nok bare flaks.:o)

Var det noen som også kom til deg for å sjekke om du fortsatt levde;)! Gikk litt for hardt for meg, men må jo ta av litt innimellom. Lenge siden jeg fikk drikke sist siden jeg har gått på medisin!

Skrevet

Var det noen som også kom til deg for å sjekke om du fortsatt levde;)! Gikk litt for hardt for meg, men må jo ta av litt innimellom. Lenge siden jeg fikk drikke sist siden jeg har gått på medisin!

"Var det noen som også kom til deg for å sjekke om du fortsatt levde;)!"

Hehe..Var ikke verre enn at jeg greide å gå selv i allefall, husker til og med alt.

Gjest catiki21
Skrevet

"Var det noen som også kom til deg for å sjekke om du fortsatt levde;)!"

Hehe..Var ikke verre enn at jeg greide å gå selv i allefall, husker til og med alt.

Det er bra, det var hjemme hos meg vi hadde party. Jeg greide å finne senga, men om jeg hadde vært et annet sted tviler jeg på at jeg hadde greid å kommet meg hjem alene. Skal ta av litt senere også, men nå reiser jeg på ferie, får vel ikke drikke så fælt da. Det var derfor jeg drakk, feste før jeg reiste!

Jeg vil ønske deg en riktig god jul og et godt nytt år!

Skrevet

Det er bra, det var hjemme hos meg vi hadde party. Jeg greide å finne senga, men om jeg hadde vært et annet sted tviler jeg på at jeg hadde greid å kommet meg hjem alene. Skal ta av litt senere også, men nå reiser jeg på ferie, får vel ikke drikke så fælt da. Det var derfor jeg drakk, feste før jeg reiste!

Jeg vil ønske deg en riktig god jul og et godt nytt år!

God jul og godt nytt år til deg også:o)

Gjest Friterte Anna
Skrevet

Nei det er ikke synd på oss som drikker og blir syke! Jeg er ikke en av de som drikker mye. Men det er morro å drikke innimellom, og en må regne med å bli litt fyllesyk innimellom. Sånn er det bare!

Ja, men jeg er allikevel så barmhjertig at jeg synes synd på dere jeg da.

Jeg klarer ikke å la vær å øse min medfølelse over dere. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...