Gå til innhold

Noen som var ute i går?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Ja, men jeg er allikevel så barmhjertig at jeg synes synd på dere jeg da.

Jeg klarer ikke å la vær å øse min medfølelse over dere. :)

Takk for det da! At du er et slikt menneske som uansett synes synd på en, selv om det er våres feil som blir fyllesyke! Jeg drikker lite mengder alkohol, derfor jeg blir syk når jeg først drikker! Er ikke ei som drikker ofte, en gang i måneden ca!

Skrevet

Jeg var absolutt ikke edru, for å si det sånn, ble vel en tre glass vin og fire-fem halvlitere med øl.

Tok den siste drammen litt over klokka to på natta og la meg i fire-tida. Sjelden jeg er ute på byen jeg også, så at jeg var så fin form som jeg var, var nok bare flaks.:o)

Det var sannelig ikke småtterier! Hvor mange hjerneceller har du igjen nå, tro?

Skrevet

Fremdeles ingen;o)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg synes så synd på alle dem som er fyllesyke. Det er verdt å la være å drikke for å slippe å bli det, rett og slett!

Det synes ikke jeg! :-)

Ikke når man kan kunsten å balansere, har vært smertefullt fyllesyk to ganger i mitt liv.

Å føle seg litt slow og godemt er da bare deilig så lenge omstendighetene tillater det!?

Og det kan man jo selv påse at de gjør.

Nei, den som ikke kan tan ut en sjelden gang har jeg ingen forståelse på...

;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Takk for det da! At du er et slikt menneske som uansett synes synd på en, selv om det er våres feil som blir fyllesyke! Jeg drikker lite mengder alkohol, derfor jeg blir syk når jeg først drikker! Er ikke ei som drikker ofte, en gang i måneden ca!

Jeg drikker stort sett vin hver helg!!!!! :-o

Nå håper jeg ikke dere blir altfor alarmerte, jeg følger opp både barn og mann, vi er kulturelle og deltar på slikt som barn "skal" delta på... Jeg er endog i humør til å gi litt ekstra i helgen, selv om jeg drikker vin og blir både brisen og i uakseptabelt godt lune til å være en kvinne med kontroll på sitt liv.

Nåja... ;-)

Skrevet

ikke ute i går da:-) men opplever meget sjeldent det du beskriver etter og ha levd i 41 år og lært kanskje? :)

Kan godt feste skikkelig og ha det gøy av og til, men det der med dagen derpå anger, angst samt fyllesjuke er over, jeg drikker mye vann og spiser samt sitter oppe etter at jeg er kommet hjem til jeg kjenner promillen er på god veg ned:) stort sett kan jeg stupe rett i seng fordi jeg dropper alkohol et par timer før jeg vinker på en taxi:-)

ylvali1365381015
Skrevet

Det er en myte at hjerneceller dør ved høyt alkoholinntak.

Det er bare å sjekke med forskningen. :-)

Skrevet

Det er en myte at hjerneceller dør ved høyt alkoholinntak.

Det er bare å sjekke med forskningen. :-)

Det er veldig bra, for både Lurveline og jeg trenger den ene vi deler!

ylvali1365381015
Skrevet

Det er veldig bra, for både Lurveline og jeg trenger den ene vi deler!

;-D

Har den halve krykke å støtte sitt ene bein med også eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...