Gå til innhold

Sp.mål til NHD


Gjest injun strike

Anbefalte innlegg

Gjest injun strike

Jeg har aldri vært inne på dette forumet før i går . Jeg ser nå at du har svart på mange innlegg som kom etter mitt . Betyr det at jeg ikke kommer til å få svar fra deg ? Er det på siden av ditt felt ? Eller er det rett og slett fordi det ikke finnes "fasit"-svar , at man må finne ut av dette selv ? Det skjønner jeg jo for så vidt ; det er kun jeg selv som kan gjøre noe med min livssituasjon og jeg og min familie som skal leve med valget .

Jeg har jo prøvd å ta en avgjørelse de siste 5-6 årene men føler bare at jeg går i ring . Grunnen til at jeg skrev til dette forumet var at jeg ikke kjenner meg selv igjen lenger , mister av og til kontrollen , mister lysten til å stå opp om morgenen , har problemer med konsentrasjon og motivasjon på jobb . Det er skremmende og nytt for meg , men det som er enda mer skremmende er hva min (og familiens..) situasjon gjør med barna . Jeg vil så gjerne gjøre det som er best for dem , men føler meg helt rådløs .

De må da ta skade av dette ?

Likevel har jeg altså mistet kontrollen mens de har sett på .Det har skjedd noen ganger de siste månedene , aldri før i mitt snart 40-årige liv har jeg opplevd dette. Har knust service i gulvet mens barna har vært tilstede..( min vrede er ALDRI rette mot barna , det er kun min mann som har fått meg til å miste kontrollen)

Etterpå har jeg store problemer med min selvrespekt , hvem vil vel la barna se slik oppførsel....Det er så vondt.

Hadde dette kanskje passet bedre på forum om samliv , eller om barn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Noen svar krever at tankene modnes litt i hjernen før de kommer på trykk. Jeg lover deg svar før midnatt på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...