Gå til innhold

Uoppdaget postkontor?

Anbefalte innlegg

Gjest NurseNovel
Skrevet

Skulle gjerne visst om et postkontor som nesten ingen andre visste om....

Gjest catiki21
Skrevet

Det hadde jeg likt også! Stod en halvtime i kø en ettermiddag og 15 min på en formidag! 1 time tilsammen med alt. En må planlegge tiden det tar på postkontoret med i sine forbredelser vist:)!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvis du finner et, kan du tipse meg da?

Jeg liker heller ikke de endeløse postkontorkøene. Og det har blitt veldig mye verre etter nedskjæringsrundene til Posten. I mitt område la de ned tre postkontor - gjett om vi merker det :(

Det er så ille at jeg ber slektninger være så snille bare å gi bort små gaver, så de kommer i postkassen og ikke må hentes på postkontoret.

Caloni Makaroni
Skrevet

For å sende post og pakker, eller?

Min erfaring er at "post i kiosk" er det beste. Jeg "tilhører" posten i en Mix-kiosk ikke så langt unna der jeg bor, og selv i julestria er det sjelden mer enn et par stykker foran meg i køen.

Om det er fordi du skal bruke postbankkonto eller noe sånt, så blir det verre, selvsagt :)

Gjest NurseNovel
Skrevet

For å rane den?

Hehe, nei så ille er det ikke stelt, men det er så lange køer overalt!!!

Gjest NurseNovel
Skrevet

For å sende post og pakker, eller?

Min erfaring er at "post i kiosk" er det beste. Jeg "tilhører" posten i en Mix-kiosk ikke så langt unna der jeg bor, og selv i julestria er det sjelden mer enn et par stykker foran meg i køen.

Om det er fordi du skal bruke postbankkonto eller noe sånt, så blir det verre, selvsagt :)

Å? Det visste jeg ikke:) Skal lete etter en Mix-kiosk:)

Gjest NurseNovel
Skrevet

Hvis du finner et, kan du tipse meg da?

Jeg liker heller ikke de endeløse postkontorkøene. Og det har blitt veldig mye verre etter nedskjæringsrundene til Posten. I mitt område la de ned tre postkontor - gjett om vi merker det :(

Det er så ille at jeg ber slektninger være så snille bare å gi bort små gaver, så de kommer i postkassen og ikke må hentes på postkontoret.

Skal gjerne dele postkontor med deg:) Tenk så fantastisk; å bare ha EN foran seg i køen:)))

Gjest NurseNovel
Skrevet

Det hadde jeg likt også! Stod en halvtime i kø en ettermiddag og 15 min på en formidag! 1 time tilsammen med alt. En må planlegge tiden det tar på postkontoret med i sine forbredelser vist:)!

Ja, jeg vet! Stod selv nærmere 1 time i kø - for så å få vite at de hadde gått tom for esker i en spesiell størrelse - så da sa de jeg måtte dra hjem å pakke den bedre for så å komme tilbake.....Så mye bortkastet tid liksom....

Gjest NurseNovel
Skrevet

For at...?

KUN for å sende pakker altså....ikke rane:)

Skrevet

Å? Det visste jeg ikke:) Skal lete etter en Mix-kiosk:)

Du finner oversikt over alle Post-avdelinger (både postkontor, post-i-butikk osv.) på posten.no

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Skal gjerne dele postkontor med deg:) Tenk så fantastisk; å bare ha EN foran seg i køen:)))

Det høres ut som en drøm :-)

Og siden det er deg, lar jeg deg selvsagt komme forann meg i køen!

Gjest NurseNovel
Skrevet

Du finner oversikt over alle Post-avdelinger (både postkontor, post-i-butikk osv.) på posten.no

Takk - der ser du - i forvirringen ser man ikke løsningen:)

Gjest NurseNovel
Skrevet

Det høres ut som en drøm :-)

Og siden det er deg, lar jeg deg selvsagt komme forann meg i køen!

Det var da så altfor meget:)))

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det var da så altfor meget:)))

Gleden er på min side :-)

Gjest catiki21
Skrevet

Ja, jeg vet! Stod selv nærmere 1 time i kø - for så å få vite at de hadde gått tom for esker i en spesiell størrelse - så da sa de jeg måtte dra hjem å pakke den bedre for så å komme tilbake.....Så mye bortkastet tid liksom....

Det er ille på posten for tiden, men sånn er det jo nå like før jul når alle sender ting rundt omkring! Jeg skal på posten idag også, men heldigvis skal jeg bare sende julekort denne ganger, og jeg har frimerker på de. Glad for det. Men det er sikkert lang kø i dag også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...