Gå til innhold

Ang leilighet

Anbefalte innlegg

Gjest tikktakktikk
Skrevet

Var å så på en leilighet jeg har lyst til å leie i går. Jeg var den første som ringte,og den første som var å kika på den.Dessuten har jeg ingen oppsigelses tid siden jeg har sagt opp leiligheten min,og må være ute av den innen 01.01.07.

Dette tror jeg virket positivt på dem,men det jeg lurer på er om jeg kan ringe i kveld for å høre om de har bestemt seg?

Jeg har pakket ned alle tingene mine,og er egentlig avhengi av å vite hvor jeg skal sette fra meg tingene mine...I den leiligheten, eller hos mamma..?

De snakka om å gjøre en ting på badet først,men om jeg får leiligheten,kan jeg vel bringe stue-ting og soveroms-ting opp dit likevell,eller?

De skulle jo ringe meg,men jeg er bare nødt til å vite....

Maser jeg,eller er det greit å ringe for å høre om jeg får den?

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg ville ringt.

Men jeg ville vært veldig ydmyk og ikke masete.

Sagt noe som om at du bare ville vite om den var utleid eller ikke, fordi du falt så for den, og skulle ønske du slapp og lete vidre. Eller noe i den duren.

Lykke til uansett hva du velger.

Vennlig hilsen

Gjest tikktakktikk
Skrevet

Jeg ville ringt.

Men jeg ville vært veldig ydmyk og ikke masete.

Sagt noe som om at du bare ville vite om den var utleid eller ikke, fordi du falt så for den, og skulle ønske du slapp og lete vidre. Eller noe i den duren.

Lykke til uansett hva du velger.

Vennlig hilsen

Ja,det kan jeg jo si...men burde jeg vente til litt senere i kveld kanskje?Så jeg ikke ringer medt under middagen....?

Syns det er litt ekkelt jeg da..

Gjest Underskrift
Skrevet

Ja,det kan jeg jo si...men burde jeg vente til litt senere i kveld kanskje?Så jeg ikke ringer medt under middagen....?

Syns det er litt ekkelt jeg da..

Ja, kanskje det er lurt og vente litt med og ringe, men det burde ikke bli forsent heller.

Vi spiser stort sett middag rundt 1730, men vet ikke hva som er vanlig lenger.

MVH

Skrevet

Bare ring! Det viser interesse, og før du vet ordet av det, går den til en annen!

Fortell dem det du sa her, at du alt har pakket tingene dine fordi du må flytte ut, og at det hadde vært fint om du slapp å flytte dem først til moren din og siden videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...