Gå til innhold

Reise mål i Mars! IGJEN!!

Anbefalte innlegg

Gjest Underskrift

Hei!

Det har ikke vært noen svar på mitt spørsmål om reisemål i Mars.

Noen som vil hjelpe meg.

Egypt? Noen som har vært der?

Andre forslag? Ikke Kanariøyene, vi er ikke så veldig "charter".

Jeg ser frem mot svar ;o)

Vennlig hilsen og god søndag ønskes dere fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258654-reise-m%C3%A5l-i-mars-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Underskrift

Hvis du ikke må ha sol og strand, hva med Praha?

Tusen takk for svar!

Du skjønner vi vil egentlig på skiferie, men det er 3åringen vår litt for liten til.

Så da tenkte jeg på sol og varme og bademuligheter, pga poden altså.

Ha en flott søndag.

Tusen takk for svar!

Du skjønner vi vil egentlig på skiferie, men det er 3åringen vår litt for liten til.

Så da tenkte jeg på sol og varme og bademuligheter, pga poden altså.

Ha en flott søndag.

Ok.

Har du vurdert Fuerteventura eller Torrevieja da?

Hvis dere vil reise utenfor Europa kan dere jo også vurdere Kenya og Thailand.

Gjest Underskrift

Ok.

Har du vurdert Fuerteventura eller Torrevieja da?

Hvis dere vil reise utenfor Europa kan dere jo også vurdere Kenya og Thailand.

Åhh.

Jeg aner ikke hvor det er engang.

Jeg og mannen min reiser til HongKong og Kina i Januar, og til høsten skal vi til Korea, så jeg tror vi holder oss unna Østen. Men Kenya kunne vært spennende, er det barnevennlig der?

Sikkert superdumme spørsmål, men geografi er langt fra mitt feldt ;o) Kenya vet jeg veldig lite om, men har to vennepar som har vært der (hver for seg) på bryllupsreies, men di var kun 4 dager (begge faktisk) og reiste videre til mauritsius og cheychellene, stavemåten er selvsagt helt på tryne... , og var der resten.

:o)

Åhh.

Jeg aner ikke hvor det er engang.

Jeg og mannen min reiser til HongKong og Kina i Januar, og til høsten skal vi til Korea, så jeg tror vi holder oss unna Østen. Men Kenya kunne vært spennende, er det barnevennlig der?

Sikkert superdumme spørsmål, men geografi er langt fra mitt feldt ;o) Kenya vet jeg veldig lite om, men har to vennepar som har vært der (hver for seg) på bryllupsreies, men di var kun 4 dager (begge faktisk) og reiste videre til mauritsius og cheychellene, stavemåten er selvsagt helt på tryne... , og var der resten.

:o)

Jeg har vært i Kenya, men uten barn, så jeg kan ikke si så mye på akkurat det punktet da. Men strendene i Mombasa f.eks er nydelige, og det koster ikke skjorta for lekre og trygge hotell. Dessuten kan dere dra på safari!!

Det kan nok bli litt store kulturforskjeller på enkelte områder naturligvis, men jeg antar dere er reisevante ettersom dere ikke foretrekker charter?

Annonse

Gjest Underskrift

Jeg har vært i Kenya, men uten barn, så jeg kan ikke si så mye på akkurat det punktet da. Men strendene i Mombasa f.eks er nydelige, og det koster ikke skjorta for lekre og trygge hotell. Dessuten kan dere dra på safari!!

Det kan nok bli litt store kulturforskjeller på enkelte områder naturligvis, men jeg antar dere er reisevante ettersom dere ikke foretrekker charter?

Vi er nokså reisevant ja, men med Poden har vi ikke reist så fryktelig spennende steder enda.

Jeg skal sjekke ut litt om Kenya senere i dag.

Takk for hjelpen.

Bare en ting til, var du lenge i Kenya? Vi tenkte 14dager, er det for lenge?

Di jeg kjenner reiste også ditt før di hadde barn, men jeg skal spørre om det er barnevennlig der.

Det er bare at denne turen skal være en gave til mann, sønn og meg til Jul, og det er bare jeg som vet det.Så det er litt "hysj hysj". Så jeg gleder meg som en unge til og "gi" gaven. Men det haster litt med reisemålet.

Vi er nokså reisevant ja, men med Poden har vi ikke reist så fryktelig spennende steder enda.

Jeg skal sjekke ut litt om Kenya senere i dag.

Takk for hjelpen.

Bare en ting til, var du lenge i Kenya? Vi tenkte 14dager, er det for lenge?

Di jeg kjenner reiste også ditt før di hadde barn, men jeg skal spørre om det er barnevennlig der.

Det er bare at denne turen skal være en gave til mann, sønn og meg til Jul, og det er bare jeg som vet det.Så det er litt "hysj hysj". Så jeg gleder meg som en unge til og "gi" gaven. Men det haster litt med reisemålet.

Jeg var der 1 måned. Tviler på at dere kommer til å få problem med å fylle 14 dager. Husk at flyreisen er lang også!

Lykke til med planleggingen nå da:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...