Gå til innhold

Hva gjøre på date?

Anbefalte innlegg

Gjest trenger tips;)
Skrevet

Jeg har invitert en jeg har sikla lenge på til meg på date på onsdag. Så lurer jeg litt på om noen har forslag til hva vi kan gjøre? Jeg kjenner han litt fra før. Tenkte først på mat og film, men det er kanskje litt oppbrukt? (men er den måten jeg kan komme på som lettest kan føre til litt kroppslig kontakt siden jeg bare har en liten sofa;) Forslag til film isåfall? Jeg er mer av den romantisk-komedie typen, men det er jo ikke akkurat guttefilmer...;) Men kan eventuelt gå ut og finne på noe også??

Skrevet

Jeg ville blitt glad for å bli bedt på mat og film, og kan ikke forstå at det står i fare for å bli oppbrukt.

Det enkle er ofte det beste.

Skrevet

Hva du trenger er litt anneledes romantiske komedier.

F.eks:

Shaun of the dead - en romantisk splatter-komedie med zombier?

Eller Shortbus - som jeg riktignok ikke har sett, men som skal være både morsom og romantisk, men som også inneholder noen, eh, litt spesielle scener og temaer.

(NB: Ikke følg disse rådene uten å ta en ekstra kikk på hva filmene inneholder).

Skrevet

poseidon kan dere feks se.. den er sånn titanic aktig..

Skrevet

Han som ble kjæresten min inviterte meg hjem på biff (skosåle) og film og vi så "Hildalgo", men den anbefales vel egentlig ikke med mindre dere er veldig glade i hest og Viggo Mortensen. ;o)

Skrevet

Ta en grøsser, så kan du klenge litt når du blir redd :)

Skrevet

Ta en grøsser, så kan du klenge litt når du blir redd :)

Skal du date SDD så bør du ikke se en film som handler om små spøkelsesjenter som kommer ut fra tv'n.

Men mindre du vil være den tøffe parten. ;o)

Skrevet

Jeg ville blitt glad for å bli bedt på mat og film, og kan ikke forstå at det står i fare for å bli oppbrukt.

Det enkle er ofte det beste.

er du billig???hehe(slagordet til rema 1000)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...