Gå til innhold

Alltid avskjed ved date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært på min sjette date (Møteplassen). Alt har virket så all right, bor i nærheten, er like gamle o.s.v.Ikke ser jeg ut, og oppfører meg som et troll heller.Men hver gang har han sagt at dette ikke passer for ham,At jeg ikke passer for ham og at han har noe annet på gang. Jeg blir trist og deprimert av dette. Eller er jeg bare for utålmodig? Mener selv jeg oppfører meg som folk,- ikke klengete b.l.a. Hva er nå dette da? Lite pen er jeg heller ikke.

Skrevet

Jeg regner med at dere utveksler bilder før dere drar på date? Isåfall kan det jo ikke være fordi de ikke synes du er attraktiv. Men noen ganger merker man bare fort at kjemien ikke stemmer, og det trenger ikke være noe spesiell grunn til det.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Kanskje du blir for ivrig? Jeg vet ikke.

Men jeg kom en gang i kontakt med en mann som tydelig gjorde klart med en gang at han ville inn i stabilt forhold. Jeg mener med en gang. Første møte.

Meget trivelig mann-men for meg ble det for masete.

Skrevet

Det er forresten dårlig gjort å dra på date, fir så å fortelle vedkommende at man egentlig har noe på gang med noen andre..

Skrevet

Det er forresten dårlig gjort å dra på date, fir så å fortelle vedkommende at man egentlig har noe på gang med noen andre..

Det har du jammen rett i

Skrevet

Kan være enig i at det er teit å flagge at man har noe på gang, men kan ikke være enig i at det feil å date flere, så lenge datingen er i aller første fase.

Skrevet

Dette er vel noe han sier for å legitimere at han ikke vil gå videre med henne. Det trenger jo ikke være sant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...