Gå til innhold

Enda en tråd om Mens!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva med hvit sjokolade da, for det finns jo, er ikke det egentlig sjokolade i det hele tatt?

Den er laget av fettet som fins i kakaobønnen, det fettet kalles kakaosmør selv omdet er steinhardt. I tillegg så tilsettes nok vanilje og sukker og melk og ett eller annet i tillegg.

Hvit sjokolade er ikke godt....

Skrevet

Men hva med hvit sjokolade da, for det finns jo, er ikke det egentlig sjokolade i det hele tatt?

Ja det var det da. Jeg aner ikke jeg altså.

Skrevet

#om den ikke er tilsatt fargestoff# - når i huleste er den det da`?

Sjokolade er sjokolade - et naturprodukt og kan ikke sammenlignes med sukkervarer som bare er sukker og farge.

Det hadde vel ikke vært noe festlig og drukket blå kakao, liksom?

*fornærmet på sjokoladens vegne*

;D

Gjest catiki21
Skrevet

Sjokolade er sjokolade - et naturprodukt og kan ikke sammenlignes med sukkervarer som bare er sukker og farge.

;D

Du vet sånne m&m man får kjøpt? De fra danmark. De er i alle slags farger på skallet, men de er tilsatt fargestoff, jeg kunne gjerne tenkt meg sjokolade i fler farger, men jeg er litt rar:P!

Skrevet

Du vet sånne m&m man får kjøpt? De fra danmark. De er i alle slags farger på skallet, men de er tilsatt fargestoff, jeg kunne gjerne tenkt meg sjokolade i fler farger, men jeg er litt rar:P!

Skallet er jo ikke av sjokolade da . .skallet er farget sukker. Inni er alle like brune som sjokolade skal være.

Gjest catiki21
Skrevet

Skallet er jo ikke av sjokolade da . .skallet er farget sukker. Inni er alle like brune som sjokolade skal være.

Nei skallet er ikke sjokolade, men jeg skulle ønske at det var sjokolade som hadde farger uten fargestoff, men det får en jo aldri oppleve:(! Det er bare det jeg mener!

Caloni Makaroni
Skrevet

;D

Jeg vil ha blå kakao!! *hoppe opp og ned*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...