Gå til innhold

Donalduck og co på campingtur!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Noen her som liker denne tegnefilmen av Donalduck og Mikkemus? Denne blir sendt hver julaften. Jeg håper virkelig den blir sendt i år også. Jeg er oppvokst med den og må se den. Ler meg igjel hver jul, synes det er så morsomt alt en gjør mens de kjører på fjellet! Men plutslig slipper campingvonga festet på bilen. Synes denne er så bra! Noen som er enig eller?

Gjest catiki21
Skrevet

Disneys julekavalkade heter den vel. Ja, det er glimrende!

Ja den heter disneys julekavalkade, men jeg liker bare denne med campingvogna, derfor jeg trakk den ut fra hele kavalkaden. Og gjett om jeg skal se på tv klokken 14 på julaften, det er min tv. Ser jo aldri på noe annet lenger!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...