Gjest catiki21 Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Noen her som liker denne tegnefilmen av Donalduck og Mikkemus? Denne blir sendt hver julaften. Jeg håper virkelig den blir sendt i år også. Jeg er oppvokst med den og må se den. Ler meg igjel hver jul, synes det er så morsomt alt en gjør mens de kjører på fjellet! Men plutslig slipper campingvonga festet på bilen. Synes denne er så bra! Noen som er enig eller? 0 Siter
Moraki Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Disneys julekavalkade heter den vel. Ja, det er glimrende! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Disneys julekavalkade heter den vel. Ja, det er glimrende! Ja den heter disneys julekavalkade, men jeg liker bare denne med campingvogna, derfor jeg trakk den ut fra hele kavalkaden. Og gjett om jeg skal se på tv klokken 14 på julaften, det er min tv. Ser jo aldri på noe annet lenger! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.